  • 11. Data: 2007-02-15 20:42:09
    Temat: Re: chargeback - czy wszedzie tak samo?
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
    news:eqvhtc$ii1$4@node1.news.atman.pl...
> [...]
    > musialem podpisac i im odeslac, a po kilku tygodniach uznano mi rachunek
    > sporna kwota...
    >
    > tym razem podobna sytuacja (Citi): platnosc za hotel na Lotwie, jedno
    > obciazenie ok, ale przy okazji pojawily sie tam jeszcze dwa inne (na
    > niewielkie kwoty), ktorych tam byc nie powinno...i znowu reklamacja, a
    > bank przesle formularze do podpisania
    >
    > i teraz pytanie:
    > czy ww. procedura to standard (bank wysyla papiery do podpisu)? jezeli
    > ktos reklamowal transakcje w innym banku to czy wygladalo to tak samo?

    Wszędzie powinno byc taka samo. Jest to związane z regulacjami organizacji
    płatniczych.

  • 12. Data: 2007-02-22 08:48:03
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    RobertS napisał(a):

    > w sklepach w RP spokojnie przechodzi, płaciłem nią też na amazon.com i w
    > Hong Kongu...Australii nie testowałem

    eee ja placilem citi KK w play-asia i dvdcrave i jakos kurs mnie
    pozytywnie zaskoczyl a problemow zadnych

  • 13. Data: 2007-02-22 08:48:54
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    RobertS napisał(a):

    > a co tam kupujesz? mnie perfum z Hong Kongu przeslali bez kosztow i byl
    > tanszy niz w polskim sklepie internetowym (liczyli sobie za wysylke)

    Mithos to napewno gry w dvdcrave.com :)

  • 14. Data: 2007-02-22 18:43:37
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jan Strybyszewski napisał(a):
    > eee ja placilem citi KK w play-asia i dvdcrave i jakos kurs mnie
    > pozytywnie zaskoczyl a problemow zadnych

    A mi w dvdcrave karta Citi przejsc nie chce...

    --
    pozdrawiam
    Mithos