  • 11. Data: 2003-11-08 08:09:14
    Temat: Re: chcialem zalozyc konto w mbanku (tylko dla funduszy)...
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > po prostu musisz swoje odstać ;)
    > mBank rezerwuje sobie czas "na każdą z operacji" do 14 dni

    nie wiem co sobie rezerwuje, ale sugerujesz, ze przelewy tez robi po 14
    dniach ?
    przeciez konta sie nei zakłada co pare dni ! tylko raz na "zawsze"
    Wojtek

  • 12. Data: 2003-11-08 11:01:26
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Chciałbym dodać, że MultiBank ma służyć klientom oczekującym większej ilości
    usług, niż oferuje mBank (np. platynowa karta, konto i klub Aquarius,
    większy wybór produktów inwestycyjnych itp). Z tego powodu no i dlatego, że
    MB ma oddziały pobierane są opłaty miesięczne. Z wymienionych dodatkowych
    usług skorzystają raczej zamożniejsi klienci oczekujący dodatkowo również
    osobistego kontaktu z doradcą (w mBanku tego nie znajdą). Moim zdaniem na
    początek najlepszy jest mBank, a potem ewentualnie można się rozwinąć
    zakładając drugie konto w MultiBanku.

  • 13. Data: 2003-11-09 16:49:07
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    maciej <k...@d...waw.pl> napisał(a):

    > .... ale poczytalem liste i jakos mi przeszlo.
    > A moze jednak warto?

    Warto...
    Jak czasem czytam narzekania niektórych osób, to mam wrażenie że mam konto w
    innym banku. Być może z otwieraniem rachunku jest teraz jakaś straszna
    kaszana. Nie wiem. Zakładałem konto w styczniu 2001. Jeśli rzeczywiście tak
    jest, to po prostu przyjmij poprawkę na to, że konto będziesz miał założone
    za miesiąc i tyle. To jest jak z zachorowaniem na świnkę - przebrniesz raz i
    potem spokój.
    W wielu innych wypadkach opisywanych na liście, to chyba ludziska sami sobie
    te problemy na własną prośbę generują.
    Zauważ jakie są 2 najczęstsze przypadki:
    A. Ktoś bezmyślnie wpłacił całą swoją kasę na nieaktywne konto i się
    żołądkuje - a wystarczyło ze zrozumieniem przeczytać procedurę zakładania
    konta i wyciągnąć proste wnioski.
    B. Z mLinią nie może się połączyć i po 10 razy dzwoni - osobiście nigdy nie
    miałem z tym problemu, tyle tylko że jestem w stanie za cały czas posiadania
    konta wymienić sytuacje kiedy miałem potrzebę rozmawiania z żywą
    mLinką/mLinkiem:
    1. Założenie konta
    2. Zapis na wypadek śmierci
    3. Zamiana konta na wspólne - tu nie przeczę było kilka problemów
    proceduralnych, że aż się na pbb wywnętrzyłem :^)
    4. Otwarcie kolejnego eMaxa
    5. Aktywacja supermarketu funduszy
    6. Blokada VE po kradzieży (teraz już można przez net) plus zmiana
    Identyfikatora użytkownika.
    7. Przyspieszenie zdjęcia blokady na nie wykonaną transakcję kartą VE
    8. Raz 3 razy źle hasło wprowadziłem i musiałem w mLinii odblokować.
    Wszystko.

    mBank w 100% idealny nie jest. Zresztą jak każdy. Parę usprawnień procedur
    lub ficzerków w warstwie transakcyjnej by się jeszcze przydało, ale mając
    dostęp do netu w mojej opinii konto jest samoobsługowe i bezawaryjne przy
    niskich, a w niektórych przypadkach zerowych kosztach obsługi. Nie testowałem
    w mBanku na okoliczność załatwiania KK czy linii kredytowej, ale przy tych
    produktach, to chyba wszystkie banki w .pl mają lekkiego szmergla.

    Miłego dnia
    Tomek