  • 1. Data: 2012-01-19 19:25:58
    Temat: choroba chad,afektywna,manic-depressive disorder
    Od: Jan Kaczmarek <k...@g...com>

    Mam pytanie choruje na Chad - w jaki sposób zyskać jakiekolwiek świadczenie z powodu
    tej choroby?
    Dodam ,że strasznie utrudnia ona funkcjonowanie w społeczeństwie dla tego jestem
    zainteresowany kontaktami i poradami przez internet. - w jaki sposób mogę znaleźć
    grupe(dopiero co się zarejestrowałem) o tematyce tej choroby w pl lu eng.

    Jeśli ktoś byłby skłonny pomóc proszę o dotację na konto bankowe :

    96 1140 2004 0000 3702 7315 4657

  • 2. Data: 2012-01-19 20:24:55
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Jan Kaczmarek <k...@g...com> napisał(a):

    > Mam pytanie choruje na Chad - w jaki spos=F3b zyska=E6 jakiekolwiek =B6wiad=
    > czenie z powodu tej choroby?
    > Dodam ,=BFe strasznie utrudnia ona funkcjonowanie w spo=B3ecze=F1stwie d=
    > la tego jestem zainteresowany kontaktami i poradami przez internet. - w jak=
    > i spos=F3b mog=EA znale=BC=E6 grupe(dopiero co si=EA zarejestrowa=B3em) o t=
    > ematyce tej choroby w pl lu eng.
    >
    > Je=B6li kto=B6 by=B3by sk=B3onny pom=F3c prosz=EA o dotacj=EA na konto bank=
    > owe :
    >

    > 96 1140 2004 0000 3702 7315 4657

    Byłbym skłonny, tylko czy wpłata na konto pomoże? Nie słyszałem o takiej
    metodzie, musi być nowa. Strasznie dokucza mi łokieć. Jeżeli podam konto, to
    mi też ulży?

    kc

    PS. Nie jestem złośliwy, wierzę, że cierpisz, Ale nie szukaj wsparcia w ten
    sposób. Jesteś zbyt anonimowy dla nas.