  • 1. Data: 2005-11-21 17:52:29
    Temat: ciąża jak do kredytu jest liczona?
    Od: "MMG" <m...@w...pl>

    Witam,

    Chcemy z mężem wziąć kredyt mieszkaniowy i na dwie osoby ( czyli aj i mąż)
    mamy zdolność. Nasze pytanie to - jak jest liczona ciąża czy bank zakłada
    dodatkową osobę z góry w rodzinie i liczy wtym wypatku zdolność kredytową na
    3 osoby?

    pozdrawiam
    MMG

  • 2. Data: 2005-11-21 22:36:57
    Temat: Re: ciąża jak do kredytu jest liczona?
    Od: Zbyszek <z...@p...onet.pl>

    Dnia 21-11-2005 o 18:52:29 MMG <m...@w...pl> napisał:

    > Witam,
    >
    > Chcemy z m??em wzi?ae kredyt mieszkaniowy i na dwie osoby ( czyli aj i
    > m??)
    > mamy zdolno?ae. Nasze pytanie to - jak jest liczona ci??a czy bank zak?ada
    > dodatkow? osob? z góry w rodzinie i liczy wtym wypatku zdolno?ae
    > kredytow? na
    > 3 osoby?
    >
    > pozdrawiam
    > MMG

    Bank liczy wydatki i przychody na dzień dzisiejszy, więc jest ok. Na
    dziecko/ci nie wydajecie teoretycznie dziś nic bo ich/jego jeszcze nie
    ma. Ponadto w skoringu nie spotkałem się z pytaniem: czy kobieta/małżonka
    jest w ciąży?
    Powodzenia i spokojnego, zdrowego malucha.

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0546-6, 2005-11-20
    Przetestowano na: 2005-11-21 11:37