  • 11. Data: 2004-08-18 23:01:44
    Temat: zagraniczne konta bankowe a polskie bankomaty
    Od: "john" <k...@w...pl>

    Użytkownik "janke" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cg0jkf$1d4$1@news.onet.pl...

    > wiem, wiem, nie załapałem, nie pierwszy raz zresztą ;(
    >
    > ale - pomijając to - zobaczmy - oto jak grupa oddziaływuje terapeutycznie:
    >
    > siła w pbb ogromna :)
    >
    > zbyszko

    Witam ponownie,
    Skoro juz zrobilem takie postepy to moze ktos mi pomoze i odpowie na moje
    pytanie.
    Łukasz

  • 12. Data: 2004-08-19 00:05:16
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    john napisał:
    > Skoro juz zrobilem takie postepy to moze ktos mi pomoze i odpowie na
    > moje pytanie.

    Nie wyciąłeś podpisu przedpiścy ;)

    K.

    P.S. A teraz już bez złośliwości. Przeczytaj ten dokument -
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html oraz skonfiguruj poprawnie
    Outlook Express dla grup dyskusyjnych, bo kaszani polskie znaki. Jak to
    zrobić dowiesz się stąd: http://evil.pl/pip/ustaw.html oraz
    http://evil.pl/pip/czytniki.html

  • 13. Data: 2004-08-19 15:59:03
    Od: Jarosław Lech <j...@k...pl>

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w
    wiadomości news:cg0r1k$e7u$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nie wyciąłeś podpisu przedpiścy ;)

    Niech mu będzie, że już :-)
    Ustawa o elektronicznych instrumentach płatniczych nakłada obowiązek
    wydawania takowych tylko na podstawie oddzielnej umowy. Tak więc do
    wszystkich kart płatniczych (również debetowych VE i Maestro wydawanych
    do ROR-u), które do tej pory wydawane były automatycznie do rachunku, od
    października ub.r. należy podpisać umowę dotyczącą wydania własnie tych
    kart. Ustawa dotyczy Polski i tylko polskich banków oraz nie ma żadnego
    wpływu na kwestie realizowanych w Polsce wypłat bankomatowych z kont
    prowadzonych przez banki zagraniczne, więc mając rachunek i kartę
    płatniczą obcego banku nie musisz mieć obaw (natury prawnej) co do
    wypłat gotówki w Polsce.
    Tak mi się przynajmniej wydaje, bo całej ustawy nie czytałem :-) Ale
    gdybym się mylił, ktoś mnie zaraz uściśli :-)

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 14. Data: 2004-08-20 11:15:43
    Temat: Re: zagraniczne konta bankowe a polskie bankomaty [OT]
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w wiadomości

    > http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html oraz skonfiguruj poprawnie

    No, kilka rzeczy w tej wersji netykiety jest niepoważnych - np. podawanie w
    nagłówku swojego adresu mailowego. Przecież to najszybszy sposób na pozbycie
    się konta. Podobnie, trudno oczekiwać, aby każdy chciał podawać swoje dane
    personalne - w końcu na tę listę pisuje prezes NBP i trudno oczekiwać, że
    się ujawni :)

    T.

  • 15. Data: 2004-08-20 11:33:00
    Od: And <U...@...pl>

    Tomasz Nowicki wrote:
    > personalne - w końcu na tę listę pisuje prezes NBP i trudno oczekiwać, że
    > się ujawni :)

    taa.. no i prezydent też :)))

    --
    == And.
    ==

  • 16. Data: 2004-08-20 11:55:34
    Od: yayco <i...@s...com>

    Był(a) to - jak się zdaje- piątek, cyfrowe zegarki pokazywały, jak raz,
    13:15,kiedy Tomasz Nowicki napisał(a):

    > No, kilka rzeczy w tej wersji netykiety jest niepoważnych

    A niby jak ma być netykieta poważną, skoro powstała gdzieś w latach
    osiemdziesiątych (albo i wcześniej, nie będę się spierał o szczegóły).
    Dzisiejsza sieć jest, głównie z racji swej otwartości na wszelką (zarowno
    negatywną jak i pozytywną) dewiację, zupelnie inna - dla przykładu -
    łatwiejsza w obsłudze i groźniejsza dla nieostrożnych....
    Sam znam ludzi poważnych, którzy do niedawna posługiwali się Outlook
    Expressem ;-)), mętnie się przy tym tłumacząc...

  • 17. Data: 2004-08-21 00:20:45
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    yayco napisał:
> [...]
    > nieostrożnych.... Sam znam ludzi poważnych, którzy do niedawna
    > posługiwali się Outlook Expressem ;-)), mętnie się przy tym

    Cha cha cha - ludzie poważni nie korzystają z Windows ;-)

    K.

    P.S. A tu jest mniej restrykcyjna wersja netykiety -
    http://evil.pl/pip/netykieta.html Zgodna z duchem czasu ;-)

  • 18. Data: 2004-08-21 08:01:54
    Od: yayco <i...@s...com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-08-21 02:20, kiedy Krystek napisał(a) co
    następuje:

    > Cha cha cha - ludzie poważni nie korzystają z Windows ;-)

    Byś się zdziwił, jak wielu. Jak czasem nie wyłączę nagłówków, to nawet
    mnie to dziwi, jak wielu z nich korzysta z OE aby czytać pbb

  • 19. Data: 2004-08-21 15:25:58
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    yayco napisał:
    > Byś się zdziwił, jak wielu. Jak czasem nie wyłączę nagłówków, to nawet
    > mnie to dziwi, jak wielu z nich korzysta z OE aby czytać pbb

    Wcale mnie to nie dziwi. Przeglądam sporo grup i widzę jak wielu osobom
    nie chce się skonfigurować poprawnie OE, odpisywać _POD_ cytatem i
    wycinać zbędne fragmenty tekstu oraz sygnaturki przedpisśców. Niestety.

    Pozdrawiam,

    Krystian