  • 1. Data: 2008-04-09 18:03:29
    Temat: citi już przegina
    Od: Ra <w@stopce>

    Jego namolność i wszechobecnośc działa mi już na nerwy
    - co miesiąc dzwonią i proponują kredyt, zanim się domyślę o co tym
    razem chodzi muszę wysłuchiwać zaaferowanej pani jakim to dobrym
    klientem jestem i związku z tym bank ma dla mnie niesamowitą propozycje
    np kredyt na 100tys
    - przy każdej rozmowie konsultant zorientowawszy się że mam wyciągi
    papierowe trenuje swoje zdolności negocjacyjne celem przekonania mnie do
    przejścia na wyciągi elektroniczne

    po za tym firmy które sprzedają ich kk robią ich w balona
    byłem w skiteamie, przy wejściu stoi pan/pani i ściemnia że daje bony
    50zł na zakupy za free, trzeba tylko mieć dowód nic zobowiązującego.
    Okazuje się że to wniosek o wydanie karty citi. To że już mam ich kartę
    w niczym nie przeszkadza mogę wystąpić o kartę bp a potem jej nie
    aktywować :o
    Bon się dostaje, jak wyda chyba 200zł ale na następne zakupy. Gdyby
    koleś od razu powiedział co i jak to rozłożyłbym zakupy na 2 tury i od
    wykorzystał go. Ale na szczęście wczoraj coś jeszcze musiałem dokupić
    więc nie przepadł. Dziś dzwoni kobieta z citi proponuje mi kk visa lotu
    jako wspaniałe uzupełnienie do istniejącego mastercarda :o. Nie wiem ale
    chyba płacą im od każdego wniosku nie ważne ile razy złożony i czy
    wogóle jego złożenie miało sens

  • 2. Data: 2008-04-09 18:55:04
    Temat: Re: citi już przegina
    Od: "RobertS" <b...@p...plusunTO>

    do mnie też dzwonili, jakieś mega pieniądze i tylko z oprocentowaniem 8,99%
    czy jakoś tak, musiałem 3x zapytać o RRSO, bo pani w słuchawce widać nie
    słyszała pytania...i dopiero wtedy powiedziała, że 21,49% lub coś w tym
    guście, ale nadal przekonywała, że to rewelacyjna oferta, bo oprocentowanie
    niższe niż kredyt kartowy ;-)

  • 3. Data: 2008-04-09 18:56:25
    Od: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ra <w@stopce> napisał(a):

    > Jego namolność i wszechobecnośc działa mi już na nerwy

    jedno proste zdanie przy nastepnym telefonie : "nie zycze sobie ofert" i
    nikt wiecej nie dzwoni, takie to skomplikowane...

  • 4. Data: 2008-04-10 10:32:47
    Od: "Jacek P." <p...@p...onet.pl>

    > jedno proste zdanie przy nastepnym telefonie : "nie zycze sobie ofert" i
    > nikt wiecej nie dzwoni, takie to skomplikowane...

    Ja to załatwiłem pisemnie, i faktycznie zero telefonów, i dodatkowych śmieci
    w kopertach z wyciągami.
    Z jednym ale - raz mi przysłali w oddzielnej kopercie informację, ze w
    związku z tym, że odmówiłem przyjmowania ofert promocyjnych, nie mogą mnie
    poinformować o świetnej promocji, w której mogę wygrać samochód czy inne
    rzeczy, jak wezmę jakiś tam kredyt. I jak chcę to oni mnie mogą o tym
    poinformować :-). Ale takie obejście zrobili tylko raz, pewnie ktoś im potem
    zakwestionował takie "nieinformowanie" o promocjach.

  • 5. Data: 2008-04-10 14:58:33
    Od: "Le5zek" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > jedno proste zdanie przy nastepnym telefonie : "nie zycze sobie ofert" i
    > nikt wiecej nie dzwoni, takie to skomplikowane...

    O santa simplicitas

    --
    Le5zek Grelak
    'I thought I was someone else, someone good.'

  • 6. Data: 2008-04-10 19:57:29
    Od: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Le5zek <l...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > O santa simplicitas

    a nie "sancta simplicitas" ? wracając do tematu od 3 lat nie miałem ŻADNEJ
    oferty z citi, po takim krótkim stwierdzeniu w rozmowie telefonicznej ze
    sprzedawcą... kwestia odchaczenia checkbox'a w ich systemie

  • 7. Data: 2008-04-11 16:43:42
    Od: "Le5zek" <l...@p...onet.pl>

    > a nie "sancta simplicitas" ? wracając do tematu od 3 lat nie miałem ŻADNEJ
    > oferty z citi, po takim krótkim stwierdzeniu w rozmowie telefonicznej ze
    > sprzedawcą... kwestia odchaczenia checkbox'a w ich systemie

    A masz jakis wplyw na to, ze on odhacza checkboxa w CRM? Sadzac po
    czestotliwosci napastowania nikt tego nie robi. Ciesz sie, ze miales
    szczescie. Inni takowego nie maja.

  • 8. Data: 2008-04-11 19:25:24
    Od: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Le5zek <l...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A masz jakis wplyw na to, ze on odhacza checkboxa w CRM? Sadzac po
    > czestotliwosci napastowania nikt tego nie robi. Ciesz sie, ze miales
    > szczescie. Inni takowego nie maja.

    jak dostajesz kolejny telefon od sprzedawcy to skladaj reklamacje w
    citiphone, po tym na 100% sie skonczą

  • 9. Data: 2008-04-11 19:38:26
    Od: "Le5zek" <l...@p...onet.pl>

    > Le5zek <l...@p...onet.pl> napisał(a):
    >

    > jak dostajesz kolejny telefon od sprzedawcy to skladaj reklamacje w
    > citiphone, po tym na 100% sie skonczą

    LOL

  • 10. Data: 2008-04-12 10:29:39
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

    > jak dostajesz kolejny telefon od sprzedawcy to skladaj reklamacje w
    > citiphone, po tym na 100% sie skonczą

    Najpewniejszym sposobem na to zeby skonczyly sie telefony jest zostanie
    pracownikiem Citi ;).

    MK