-
1. Data: 2021-09-29 16:34:30
Temat: citi - "zapomnieli" że zmieniłem typ rachunku i pobrali opłatę.
Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
I to 49zł - za "nieużywane aktywnie" citi priority - choć już kilka miesięcy temu
zmieniłem typ rachunku na "nowe" citi konto.
Ale "wystrój" ST zmienili - z granatowego citi priority na niebieski (wkurzający)
citi konto.
Ciekawe, czy dodatkowo jeszcze będą chcieli orżnąć na 15zł za express elixir - w citi
konto są 4 bezpłatne miesięcznie, potem 5zł - a w priority po 15zł.
Jak zmienialiście typ to sprawdźcie historię.
-
2. Data: 2021-09-30 19:50:25
Temat: Re: citi - "zapomnieli" że zmieniłem typ rachunku i pobrali opłatę.
Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
Już przeprosili (nono, szybkie rozwiązanie reklamacji), kasę mają zwrócić w 3 dni.
Podobno pracownik coś skopał. Ciekawe tylko, czemu dopiero teraz ta opłata
wyskoczyła. Chyba że to za sierpień, bo do lipca miałem priority darmowe.
-
3. Data: 2021-10-01 16:22:06
Temat: Re: citi - "zapomnieli" że zmieniłem typ rachunku i pobrali opłatę.
Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
Dziś oddali. Echh, ciekawe, ilu klientów uda im się nabrać...
-
4. Data: 2021-10-02 14:20:26
Temat: Re: citi - "zapomnieli" że zmieniłem typ rachunku i pobrali opłatę.
Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>
W dniu 30 wrz 2021 o 19:50, Dawid Rutkowski pisze:
> Już przeprosili (nono, szybkie rozwiązanie
> reklamacji), kasę mają zwrócić w 3 dni.
Słabo -- mej matce mBank słusznie pobrał 19 zł -- nie przeprosił,
bo i z jakiego powodu, ale błyskiem rozpatrzył i zwrócił; może
w kwadrans po zgłoszeniu, może w godzinę -- trudno mi zgadnąć...
3 dni na zwrot tego, co niesłusznie zabrane? -- to skandal!!!
Wcześniej mBank mej matce słusznie skasował 5 zł -- zwrócił
bardzo szybko, choć chyba nie w kwadrans czy w godzinę...
Kiedyś, gdy Citi wziął niesłusznie, zwracając dodawał flachę...
Moim zdaniem mógłbyś delikatnie zasugerować -- jakiś keszbek,
wOŁczer ;) do Biedronki...
--
'_._ _,-'""`-._ ._. .-.
(,-.`._,'( |\`-/| .,; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-.-' \ )-`( , o o) `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
-bf- `- \`_`"'-.p \ ;' http://www.eneuel.w.duna.pl ;\|/...
-
5. Data: 2021-10-02 15:32:11
Temat: Re: citi - "zapomnieli" że zmieniłem typ rachunku i pobrali opłatę.
Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
sobota, 2 października 2021 o 14:20:31 UTC+2 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
> W dniu 30 wrz 2021 o 19:50, Dawid Rutkowski pisze:
> > Już przeprosili (nono, szybkie rozwiązanie
> > reklamacji), kasę mają zwrócić w 3 dni.
> Słabo -- mej matce mBank słusznie pobrał 19 zł -- nie przeprosił,
> bo i z jakiego powodu, ale błyskiem rozpatrzył i zwrócił; może
> w kwadrans po zgłoszeniu, może w godzinę -- trudno mi zgadnąć...
Hmm, no tak, to jest level up, jeszcze tak nie miałem, by mi zwrócili słuszną opłatę
- ale może to też dlatego, że ZTCP oprócz kilku przelewów w mBąku w czasach przed
kryzysem, i za inkaso czeku z USA w żubrze, to za nic dotąd w banku nie płaciłem.
Choć jakieś płatne rzeczy dostawałem za darmo ;>
Teraz czeka mnie bolesne 15zł za odnowienie KK MC world w santanderze - to aż 375gr
za rok, codziennie grosik menelowi (i 10gr w wigilię jeszcze)...
> 3 dni na zwrot tego, co niesłusznie zabrane? -- to skandal!!!
I jeszcze bezczelnie skłamali, że "zwrot będzie widoczny na najbliższym wyciągu" - a
przecież napisali to 30 września, a oddali 1 października.
Jakby tu ich za to pogromić? ;> Pisać reklamację? ;> Może oddadzą drugi raz? (tak jak
kiedyś oddał mi dwa razy kasę jeden sklep internetowy - raz, jak zadzwoniłem z
ponagleniem, i drugi raz, w maksymalnym terminie - widać wprowadzili na "przelewy
przyszłe" i zapomnieli skasować - dobrze im tak, skoro cwaniaczą ;)
> Kiedyś, gdy Citi wziął niesłusznie, zwracając dodawał flachę...
Uuu, jaką?
Ja dostawałem tylko długopisy od santandera (wtedy jeszcze BZWBK - a jak zmieniali na
santander, to dostałem nawet Parkera, widać wcześniej były dla klientów "premium",
ale przyszła zmiana brandu) i drewniany pendrive od nesta.
> Moim zdaniem mógłbyś delikatnie zasugerować -- jakiś keszbek,
> wOŁczer ;) do Biedronki...
Ostatnio przeczytałem, jak wyłudzać od citka ze dwa razy w roku stówkę bez ryzyka
utraty darmowej KK - zamiast dzwonić z rezygnacją z KK, należy zadzwonić z pytaniem
"czy przypadkiem nie ma dla mnie przygotowanej oferty cashback" ;> Podobno działa (ja
na moją platynę nie dałem rady, nie chciałem jej zamykać i pani mnie przekonała bez
bonusu - ale żona prócz dwóch telefonów dostała też dwa razy po 150zł - ją na tą KK
trzeba było namawiać, więc przy zamykaniu była przekonująca - a z santanderem
ostatnio było krótko "nie mam czasu, jest jakiś zwrot?" - no i był ;)