  • 1. Data: 2002-12-19 09:51:46
    Temat: co byscie polecili?
    Od: Magge <m...@p...onet.pl>

    Zastanawiam sie nad otwarciem sobie konta ( osobistego -
    gdzie wplywaly by mi wyplaty, potracane byly stale zlecenia
    , no i wyciagalabym sobie pieniazki) w jakims internetowym
    banku. Jest tego kilka sztuk jak przejrzalam, mnostwo
    dennikow uslug, wielkie oferty pt"jestesmy najlepsi"...
    Chcialabym spytac tych co uzywaja takich kont co wybrac,
    ktory bank najszybciej i najsprawniej dziala, gdzie jest
    najmniejszy problem z wplata i wyplata, gdzie sa najmniejsze
    oplaty i nawieksze procenty itp:)

    pozdrawiam
    magge

  • 2. Data: 2002-12-19 10:07:31
    Temat: Re: co byscie polecili?
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Magge" <m...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > ktory bank najszybciej i najsprawniej dziala, gdzie jest
    > najmniejszy problem z wplata i wyplata, gdzie sa najmniejsze

    Na chwile obecna, moim zdaniem - oczywiscie mBank!

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2002-12-19 15:02:48
    Od: "Jacek Matejuk" <j...@o...pl>