  • 1. Data: 2009-10-08 21:04:47
    Temat: co lepsze? reżim, czy demokracja?
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Nie wiem, jak wy, ale ja chyba wolę reżim Mahmuda Ahmadineżada niż
    demokrację Michnika.

    http://biznes.onet.pl/iran-ma-zmniejszyc-przydzialy-
    benzyny-po-dotowanej,18493,3041764,3030583,53,1,news
    -detal

    W demokracji Michnikopodobnej obywatel dotuje państwo, a w brutalnym
    reżimie Mahmuda państwo dotuje obywatela.

    Ile procent jest podatków w litrze benzyny w naszym demokratycznym,
    postępowym kraju? Ktoś wie?

    J.

  • 2. Data: 2009-10-08 21:34:25
    Temat: Re: co lepsze? reżim, czy demokracja?
    Od: " templariusz" <t...@g...pl>

    Joachim <j...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > W demokracji Michnikopodobnej obywatel dotuje państwo, a w brutalnym
    > reżimie Mahmuda państwo dotuje obywatela.

    Oświecony reżim