  • 1. Data: 2009-11-25 08:52:55
    Temat: (co polecacie) KK BZWBK - gdzie przeniesc ?
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    Witam

    Gdzie mozna w miare szybko i bezproblemowo 'przeniesc' (bez zamykania)
    karte kredytowa BZ WBK ???
    (np. na podstawie 3 ostatnich wyciagow)

    TIA

    --
    T.F.

  • 2. Data: 2009-11-25 09:24:22
    Temat: Re: (co polecacie) KK BZWBK - gdzie przeniesc ?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Uzytkownik "T.F." <t...@u...wp.pl> napisal w wiadomosci grup

    Millennium

  • 3. Data: 2009-12-07 12:23:25
    Od: "Alfred" <p...@w...pl>

    > Witam
    >
    > Gdzie mozna w miare szybko i bezproblemowo 'przeniesc' (bez zamykania)
    > karte kredytowa BZ WBK ???
    > (np. na podstawie 3 ostatnich wyciagow)

    Ja ostatnio zamienilem na PKO Vitay.
    Chcieli 3 wyciagi z KK WBK i oswiadczenie o dochodach.