  • 11. Data: 2003-01-06 22:35:38
    Temat: Re: co przemawia za NIEzakładaniem konta w Inteligo??
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > Z jutra :)

    W czasie podróżujesz ;-)))) ?
    (wiem, wiem prnews ;-)

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 12. Data: 2003-01-06 22:36:20
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:avcvhj$gcv$1@topaz.icpnet.pl...

    > Drugie 5 zl jak zapomnisz zrezygnować z SMS po 2 miesiącach. Większość
    > inteligontnie zapomina.

    > nie

    Nie wiem jak jest teraz ale jak zakladalem rok temu to z karty zrezygnowac
    przed wyslaniem pakietu stratowego nie szlo, dopiero jak sie ja juz dostalo
    a nasteonie aktywowalo to mazna ja bylo zablokowac. Wszystkim wysylali taki
    sam pakiet startowy bez karty nie szlo i juz

  • 13. Data: 2003-01-06 22:36:50
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avd0as$di2$1@news.onet.pl, Glenn wrote:

    > W czasie podróżujesz ;-)))) ?
    > (wiem, wiem prnews ;-)

    Phi - przestawił zegar systemowy :))

    --
    Robert

  • 14. Data: 2003-01-06 22:42:21
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Robert <s...@o...pl> w poście
    news:avd0oq$h48$1@topaz.icpnet.pl napisał:

    > Tego SMS nie można nie zamówić - przysługuje obowiązkowo na starcie.

    A jak się go 'odmawia'? Można przez www??

    > Raczej sensowniej w odwrotną stronę, bo VE Inteligo niedroga i ma
    > sporo fajnych cech (regulowane w 3 opcjach limity, darmowa zmiana
    > PINu, obsluga MO/TO/IO, dużo bankomatów bezprow.)

    E...sorry za lamerstwo ale co to jest MO/TO/IO ??

    Marcin Lubojański
    najciekawsze strony turystyczne:
    www.goscinni.betacom.pl
    www.tramping.slask.prv.pl

  • 15. Data: 2003-01-06 22:42:29
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

  • 16. Data: 2003-01-06 22:42:52
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avcvvi$1c0$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl, Marcin Lubojański wrote:
    > Osobnik podający się za Michał 'Amra' Macierzyński
    > <m...@p...pl> w poście

    > A czy oni mają swoje własne bankomaty?? Jak się skończy promocja to
    > bedzie płatne z każdego bankomatu??

    Tak, PKO BP ma swoje bankomaty, ok. 1600.
    Trudno powiedzieć, co będzie.

    --
    Robert

  • 17. Data: 2003-01-06 22:44:40
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > A czy oni mają swoje własne bankomaty?? Jak się skończy promocja to
    bedzie
    > płatne z każdego bankomatu??

    Dotychczas byly oplaty z bankomatu Euronetu 1.99 bodaj (i tak dalej
    jest zapisane w regulaminie).
    Reszta traktowane jako "obce"

    P.S. 15/16 wystartuja fundusze inwestycyjne w mBanku :) I za niedlugo
    poooojedzie w swiat :)

  • 18. Data: 2003-01-06 22:45:10
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avd0rf$el0$1@news.onet.pl, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > P.S. 15/16 wystartuja fundusze inwestycyjne w mBanku :) I za niedlugo
    > poooojedzie w swiat :)

    Ja slyszalem, że 11/12 lub (bardziej prawdopodobne) 18/19 stycznia.

    --
    Robert

  • 19. Data: 2003-01-06 22:47:08
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > Tego SMS nie można nie zamówić - przysługuje obowiązkowo na starcie.

    Przysługuje, ale się pytają, czy chcesz. Jak nie chcesz to nie ma obowiązku-
    ja np. nie chciałam

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 20. Data: 2003-01-06 22:48:05
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > W czasie podróżujesz ;-)))) ?
    > (wiem, wiem prnews ;-)

    eeech - Inteligo niestety o mnie zapomina :(((((
    Za to po dzisiejszym "apelu" jestem w koncu na liscie dystrybucyjnej w
    PKO BP :)