  • 1. Data: 2011-06-17 08:01:51
    Temat: co sie dzieje z karta...
    Od: mierzvoj <m...@f...gazeta.pl>

    ... po jej wciagnieciu przez bankomat? np euronet? czy jest niszczona?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-06-17 08:14:46
    Temat: Re: co sie dzieje z karta...
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "mierzvoj" <m...@f...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > ... po jej wciagnieciu przez bankomat? np euronet? czy jest niszczona?

    Oj ...chyba za duzo filmow szpiegowskich bylo ogladanych :D

    W dlugoletniej historii odzyskiwalem 2x - raz przez swoj blad,
    drugi raz jak 2 karciochy lezaly zby dlugo na sobie w portfelu
    zetkniete paskami magnetycznymi ;)

  • 3. Data: 2011-06-17 08:45:27
    Od: mierzvoj <m...@f...gazeta.pl>

    > W dlugoletniej historii odzyskiwalem 2x - raz przez swoj blad,
    > drugi raz jak 2 karciochy lezaly zby dlugo na sobie w portfelu
    > zetkniete paskami magnetycznymi ;)
    hej kiedys bylo tak, ze karty z bankomatu nie szlo odzyskac. pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-06-17 09:59:27
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > ... po jej wciagnieciu przez bankomat? np euronet? czy jest niszczona?

    Po anihilacji karty przez bankomat nastepuje jej spontaniczna przemiana w
    antymaterie.
    Sprawdzone pare razy.

  • 5. Data: 2011-06-17 10:00:15
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > hej kiedys bylo tak, ze karty z bankomatu nie szlo odzyskac. pozdrawiam

    Zdefiniuj "kiedys"?

    Bo ja kiedys (ok 10 lat temu) odzyskiwalem z bankomatu (PKO BP).

  • 6. Data: 2011-06-17 10:30:45
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Zdefiniuj "kiedys"?
    >
    > Bo ja kiedys (ok 10 lat temu) odzyskiwalem z bankomatu (PKO BP).

    Bardzo kiedys z bankomatu BPH - karta tez BPH
    mniej bardzo kiedys ~3-4 lat? karta Inteligo z bankomatu PKO BP

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2011-06-17 21:03:53
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "mierzvoj" <m...@f...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > ... po jej wciagnieciu przez bankomat? np euronet? czy jest niszczona?
    > pozdrawiam

    leży sobie w specjalnej kasetce, firma wożąca kase odbiera je przy okazji
    ładowania bankomatu i odsyła do właściwego banku, a ten już robi swoje
    procedury.

    Jacek

  • 8. Data: 2011-06-23 18:08:32
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    W dniu 2011-06-17 23:03, Jacek pisze:

    > leży sobie w specjalnej kasetce, firma wożąca kase odbiera je przy okazji
    > ładowania bankomatu i odsyła do właściwego banku, a ten już robi swoje
    > procedury.

    Można też odzyskać kartę od razu, zdarzyło mi się że bankomat, chyba
    BZWBK, wciagnął kartę i zablokował się, zadzwoniłem do ich centrum
    obsługi i w jakiś sposób zdalnie zasterowali bankomatem że karta z
    powrotem wyjechała.

  • 9. Data: 2011-06-23 19:18:07

    > Bardzo kiedys z bankomatu BPH - karta tez BPH
    > mniej bardzo kiedys ~3-4 lat? karta Inteligo z bankomatu PKO BP

    Z 10 lat temu zjadło mi kartę w bankomacie w Viktorii w Fogaraszach (w
    Rumunii). A bank był od pół godziny zamknięty... jednak po chwili od
    połknięcia karty firanka w oknie w banku rozsunęła się, wyjrzała jakaś Pani,
    zlustrowała mnie groźnie wzrokiem, potem coś zachrobotało w bankomacie, drzwi
    banku się otworzyły, i wyszła Pani z moją karta. :-) Oczywiście przed jej
    odzyskaniem trzeba było wypełnić stos papierów, ale i tak przygoda dobrze się
    skończyła, bo wówczas była to moja jedyna karta....