  • Data: 2002-11-19 09:50:44
    Temat: co zmienic w plskim prawie bankowym???
    Od: "&RJU" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam-!!
    Tak mnie ostatnio zastanawia... Polska to taki dziwny kraj, gdzie niby
    wszysko "hula" a jednak rzeczywistosc jest czesto bardzo odmienna i to rusz
    klada ci klody pod nogi z roznymi urzedami i formalnosciami czy tec
    nieprecyzylnym prawem...
    Dlatego moje pytanie co cielibyscie szanowni grupowiecze zmienic w polskim
    prawie bankowym??
    Z gory dziekuje za posty i podzielenie sie swoimi opiniami

    POzdrowienia!!