eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankicwaniactwo Toyota Bank
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 59

  • 11. Data: 2013-07-17 20:55:05
    Temat: Re: cwaniactwo Toyota Bank
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-07-17 20:47, Andrzej Kubiak pisze:
    > A otwierając konto nie zaakceptowałeś regulaminu, w którym było napisane,
    > że bank może zmieniać TOiP, kiedy mu się żywnie podoba, a pacjent ma się na
    > bieżąco orientować?

    Już miałem strzelić brechta że niedługo wg. nowych wytycznych komisji
    nadzoru... obowiązkiem klienta będzie co 3 dni dowiadywać się o zmianach
    w opłatach usług, ukrytych ujemnych saldach...
    A tu proszę. Takie zapisy już istnieją. Jak one się mają o unijnego
    prawa prokonsumenckiego? :-)
    Kolejny argument żeby do "cfaniaków" podchodzić jak do wściekłego
    podstępnego psa co tylko czeka żeby znienacka ugryźć w łydkę :-)

    z


  • 12. Data: 2013-07-17 22:21:56
    Temat: Re: cwaniactwo Toyota Bank
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 17 lipca 2013 16:08:09 UTC+2 użytkownik p47 napisał:
    > Niczego ponadto nie akceptowa�em!
    Przekopiuj to co wyżej napisałes i wyslij do TB. Zapewne dostniesz odpowiedż kiedy
    zmienili TOiP i w jaki sposób Ciebie o zmianie poinformowali


  • 13. Data: 2013-07-17 22:23:53
    Temat: Re: cwaniactwo Toyota Bank
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-07-16 19:08, p47 wrote:
    > [...]
    > Bank nigdy mnie nie informował o wprowadzeniu opłaty, ani tez nie
    > nadsyłał wyciągów, czy też innych informacji o narastającym debecie.
    > [...]

    A doczytałeś co konkretnie zaakceptowałeś i podpisałeś w chwili
    otwierania rachunku?

    Bo jeśli, dla tego przykładu, podpisywałeś kwit podobny do tego:
    <http://www.toyotabank.pl/_files/regulamin_swiadczen
    ia_uslug_ki.pdf>
    to masz tam punkty 14.5 a następnie 14.13 i 14.12.

    Na które zapewne się zgodziłeś.

    Piotrek


  • 14. Data: 2013-07-17 22:27:01
    Temat: Re: cwaniactwo Toyota Bank
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-07-17 20:55, z wrote:
    > Już miałem strzelić brechta że niedługo wg. nowych wytycznych komisji
    > nadzoru... obowiązkiem klienta będzie co 3 dni dowiadywać się o zmianach
    > w opłatach usług, ukrytych ujemnych saldach...
    > A tu proszę. Takie zapisy już istnieją. Jak one się mają o unijnego
    > prawa prokonsumenckiego? :-)

    Zgaduję, że są sprzeczne. Głównie dlatego, że wymagają od konsumenta
    czytania ze zrozumieniem i myślenia ;-)

    Piotrek


  • 15. Data: 2013-07-17 22:27:22
    Temat: Re: cwaniactwo Toyota Bank
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 17 lipca 2013 20:55:05 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > Już miałem strzelić brechta że niedługo wg. nowych wytycznych komisji
    > nadzoru... obowiązkiem klienta będzie co 3 dni dowiadywać się o zmianach
    > w opłatach usług, ukrytych ujemnych saldach...
    > A tu proszę. Takie zapisy już istnieją. Jak one się mają o unijnego
    > prawa prokonsumenckiego? :-)

    Ale przecież ROR itp to normalne usługi i bank ma prawo zmienić ich ceny.
    Jak kupujesz chleb za 2zł a za tydzień kosztuje on 2,2zł to też piszesz że
    sklep/piekarz to "cfaniaki" itp bo nie poinformował Ciebie listem poleconym o
    podwyżce?
    Jak zmiana opon zeszłej jesieni kosztowała zł to rozumiem ze jak teraz będzie ta
    usługa kosztować 60zł to "cwaniaki"?


  • 16. Data: 2013-07-17 22:34:24
    Temat: Re: cwaniactwo Toyota Bank
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 17 lipca 2013 22:27:22 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Jak zmiana opon zeszłej jesieni kosztowała zł
    50zł miało być;)


  • 17. Data: 2013-07-17 22:34:55
    Temat: Re: cwaniactwo Toyota Bank
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-07-17 22:27, Kris pisze:

    > Ale przecież ROR itp to normalne usługi i bank ma prawo zmienić ich ceny.
    > Jak kupujesz chleb za 2zł a za tydzień kosztuje on 2,2zł to też piszesz że
    sklep/piekarz to "cfaniaki" itp bo nie poinformował Ciebie listem poleconym o
    podwyżce?

    ... jak zawrzesz z piekarzem umowę abonamentową, że on Ci będzie
    przywoził chleb codziennie pod drzwi, a na koniec miesiąca rachunek i
    dowiesz się wtedy, że chlebuś 5-go podrożał, o czym on informował na
    drzwiach piekarni, to nie nazwiesz go cwaniakiem i naciągaczem?





    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.


  • 18. Data: 2013-07-17 22:44:28
    Temat: Re: cwaniactwo Toyota Bank
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 17 lipca 2013 22:34:55 UTC+2 użytkownik sqlwiel napisał:

    > ... jak zawrzesz z piekarzem umow� abonamentow�, �e on Ci b�dzie
    > przywozi� chleb codziennie pod drzwi, a na koniec miesi�ca rachunek i
    > dowiesz si� wtedy, �e chlebu� 5-go podro�a�, o czym on informowa� >na
    drzwiach piekarni, to nie nazwiesz go cwaniakiem i naci�gaczem?

    Rzucisz jakims linkiem że umowa o ROR np to umowa abonamentowa?
    http://www.toyotabank.pl/_files/regulamin_swiadczeni
    1a_uslug_ki.pdf
    Gość podpisał zapewne cos takiego- masz tam coś o abonamencie?
    Cena chleba jest podana na polce, cena usługi ROR w TOiP/ukryta raczej nie jest.


  • 19. Data: 2013-07-17 22:46:53
    Temat: Re: cwaniactwo Toyota Bank
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 17 lipca 2013 22:34:55 UTC+2 użytkownik sqlwiel napisał:
    >a na koniec miesi�ca rachunek i dowiesz si� wtedy, �e chlebu� 5-go
    >podro�a�, o czym on informowa� na drzwiach piekarni, to nie nazwiesz go
    >cwaniakiem i naci�gaczem?
    Bank zapewne poinformował gościa z odpowiednim wyprzedzeniem o zmianach.


  • 20. Data: 2013-07-17 23:57:11
    Temat: Re: cwaniactwo Toyota Bank
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 17 Jul 2013 22:23:53 +0200, Piotrek napisał(a):

    > A doczytałeś co konkretnie zaakceptowałeś i podpisałeś w chwili
    > otwierania rachunku?
    >
    > Bo jeśli, dla tego przykładu, podpisywałeś kwit podobny do tego:
    > <http://www.toyotabank.pl/_files/regulamin_swiadczen
    ia_uslug_ki.pdf>
    > to masz tam punkty 14.5 a następnie 14.13 i 14.12.
    >
    > Na które zapewne się zgodziłeś.

    Warto by sprawdzić w UOKiK czy tego typu zapis jak w p. 14.5 jest
    dopuszczalny. Zmiana warunków umowy (a zmian TOiP jest właśnie taką
    zmianą) powinna zostać skutecznie klientowi doręczona, a umieszczenie w
    systemie transakcyjnym wiadomości do klienta, który do systemy nie
    loguje się od dawna, trudno uznać za skuteczne powiadomienie.
    Przypominam tutaj podobny numer jaki klientom wycięła swego czasu
    Cyfra+, umieszczając informację o podwyżce cen na przedostatniej stronie
    swojego pisemka reklamowego.
    Sprawa trafiła wówczas do UOKiK, który za ten numer nałożył na Cyfrę+
    wysoką karę.
    Jedno nie ulega wątpliwości, a mianowicie to, że Toyota Bank to
    cwaniacy, przed którymi należy się pilnować.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof
    (dawniej używający nicka 'Chris')

strony : 1 . [ 2 ] . 3 ... 6


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1