  • 1. Data: 2004-09-08 14:27:37
    Temat: czas rozpatrywania reklamacji
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Tak tylko chcialem spytac czy z wynikiem: reklamacja z dnia 24 pazdziernika
    2003 rozpatrzona pozytywnie wczoraj, czyli 7 wrzesnia 2004 mam szanse na
    jakies godne miejsce w rankingu czasu rozpatrywania reklamacji czy raczej
    jest to standard. Reklamacja dotyczyla karty kredytowej, ale nie transakcji,
    a oplaty za przekroczenie limitu pobranej przez bank.

    No i ciekawe czy mozna bez podawania nazwy, domyslic sie co to za bank :-).

    marekz

  • 2. Data: 2004-09-08 15:46:05
    Temat: Re: czas rozpatrywania reklamacji
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości

    > No i ciekawe czy mozna bez podawania nazwy, domyslic sie co to za bank
    :-).

    BPH, BZWNK czy PKO BP? :-)

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2004-09-08 16:13:43
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "JaKi"
    <jarek_popieljakchceszcoswyslacusun@jakchceszcoswysl
    acusungazeta.pl> napisał
    w wiadomości news:chn9fv$1jd$1@inews.gazeta.pl...

    > BPH, BZWNK czy PKO BP? :-)

    Heh, czyli jednak nie jest to oczywiste. To ten przodujacy (na tej liscie).

    Ale co tam, wazne ze reklamacja rozpatrzona pozytywnie - nie byla wcale taka
    oczywista ;P.

    marekz

  • 4. Data: 2004-09-10 13:00:45
    Od: "Majkii" <m...@n...wp.bzdet.pl>

> [...]
    > a oplaty za przekroczenie limitu pobranej przez bank.
    >
    > No i ciekawe czy mozna bez podawania nazwy, domyslic sie co to za bank

    To pewnie GE Capital Bank S.A. w Gdańsku :)
    pracowałam tam więc wiem coś na ten temat - dobrze, że wogóle reklamacja
    została rozpatrzona :)

    Pozdr
    KITA