  • 1. Data: 2002-08-16 09:23:48
    Temat: czek JPMorgan Chase gdzie najtaniej?
    Od: "Garr Anonim" <l...@k...lublin.pl>

    Witam,

    new problem. Czasem dostaje male czeki sygnowane przez firme (w USD,
    kilkadziesiat). Dotychczas mialem znajomoa Pania w Pekao, szedlem, dawalem
    czek, oni BEZ PROWIZJI mi wplacali na a vista rownowartosc czeku, a
    realizowali sami.
    Dzis juz nie mozna tak, uslyszalem, ze miesiac co najmniej bede czekal, a
    zaplace minimum 10 zlotych. Troche to uwazam za zdzierstwo. W BRE potrwaloby
    to 5 dni, ale tez sporo kosztuje.

    Czy mozecie mi polecic miejsce, gdzie to zrobie najtaniej??

    Dzieki (dodam, ze nie chce leciec wtym celu do NYC :)

    Lukasz

  • 2. Data: 2002-08-17 09:45:00
    Temat: Re: czek JPMorgan Chase gdzie najtaniej?
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 16 Aug 2002 11:23:48 +0200, "Garr Anonim"
    <l...@k...lublin.pl> wrote:
> [...]
    >Dzis juz nie mozna tak, uslyszalem, ze miesiac co najmniej bede czekal, a
    >zaplace minimum 10 zlotych. Troche to uwazam za zdzierstwo.

    Standardowa procedura realizacji czekow zagranicznych . W Pekao i tak
    jest chyba najtaniej i stosunkowo szybko. Wiec zdzierstwo to
    zdecydowanie nie jest.
    A, ze wczesniej miales specjalne warunki to sie ciesz, ale teraz
    musisz radzic obie jak zwykli smiertelnicy :-).

    Kiedys Citek mial dobre warunki realizacji czekow zagranicznych
    (tylko dla posiadczy kont) ale to sie tez skonczylo.
    W BGZ tez bylo fajnie (w niektorych oddzialach) ale podniesli oplaty.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 3. Data: 2002-08-18 18:41:36
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Standardowa procedura realizacji czekow zagranicznych . W Pekao i tak
    > jest chyba najtaniej i stosunkowo szybko. Wiec zdzierstwo to
    > zdecydowanie nie jest.

    Potwierdzam, Pekao SA jest bezkonkurencyjne jezeli chodzi o realizacje
    czekow zagraniczych. Troche juz ich mialem i chodzilem po wielu
    bankach - 10 zl to pryszcz w porownaniu z oplatami np. w PKO BP
    czy BPH, 6 tygodni czasu to rowniez pryszcz w porownaniu z terminami
    w BZWBK czy innych.

    > Kiedys Citek mial dobre warunki realizacji czekow zagranicznych
    > (tylko dla posiadczy kont) ale to sie tez skonczylo.

    Kiedy probowalem zapytac to od drzwi czy mam konto - jak nie to
    dowidzenia, przyjazny bank :-))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 4. Data: 2002-08-19 08:02:16
    Od: "Garr Anonim" <l...@k...lublin.pl>

    dzieki.. ZAL... ale chyba nie wroce do Pekao z czekiem w zebach. pzdr
    Lukasz

    PS. jeszcze zaplace pewnie podatek od czeku? :)