  • 11. Data: 2005-09-15 12:32:16
    Temat: Re: czy bank sprawdza gdzie pracuje?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    jureq wrote:

    > Ale wie, że dzwoniący ma przed nosem zaświadczenie wystawione przez
    > ten dział kadr i to wystarczy.

    Wystarczy do czego?

    >Bank nie żąda żadnych danych pracownika
    > tylko odpowiedzi czy zaświadczenie jest prawdziwe.

    Skąd wiadomo, że to bank?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 12. Data: 2005-09-15 12:43:38
    Od: Trzypion <t...@o...org.pulapka.pl>

    Bo nie wie kto dzwoni.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/2005-06-19_Ple

  • 13. Data: 2005-09-15 12:44:01
    Od: Trzypion <t...@o...org.pulapka.pl>

    On Thu, 15 Sep 2005 14:28:53 +0200, jureq
    <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:

    >Ale wie, że dzwoniący ma przed nosem zaświadczenie wystawione przez ten
    >dział kadr i to wystarczy. Bank nie żąda żadnych danych pracownika
    >tylko odpowiedzi czy zaświadczenie jest prawdziwe.

    Ależ żąda. Podajesz nieznanej osobie zarobki pracownika i fakt, że
    pracuje on w danej firmie.

  • 14. Data: 2005-09-15 12:50:04
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    Użytkownik "dexter" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy bank sprawdza czy pracuje na umowe o prace czy dzielo? W jaki sposob
    to robi?
    > Pytam bo chce zalatwic kk a pracuje na umowe o dzielo lub zlecenie...

    Zależy jaki bank, czy jesteś jego klientem czy nie... Ja 2 razy wnioskowałem
    o KK, w obu przypadkach dostałem bez najmniejszych problemów, bank nie
    sprawdzał niczego, ale byłem od kilku lat ich klientem i dość dużo na konto
    wpływało.

  • 15. Data: 2005-09-15 15:27:05
    Od: ...@...c

    Dnia Thu, 15 Sep 2005 13:41:47 +0200, Trzypion napisał(a):

    > A dział kadr powinien natychmiast odmówić odpowiedzi.

    to by wyszło śmiesznie gdy same podpiszą zaświadczenie na którym jest
    klauzula upoważniająca bank do weryfikacji u pracodawcy informacji tam
    zawarych - ale co tam bywają wieksze komedie :)

    --
    pozdrawiam,

  • 16. Data: 2005-09-15 18:27:26
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Szymon napisał(a):

> [...]
    > sprawdzał niczego, ale byłem od kilku lat ich klientem i dość dużo na konto

    A czasem mozna dostac KK nie bedac wczesniej klientem banku, rowniez z
    pominieciem calej procedury sprawdzania przez bank jakichkolwiek
    informacji :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 17. Data: 2005-09-17 15:43:03
    Od: "D" <d...@o...pl>

    > A czasem mozna dostac KK nie bedac wczesniej klientem banku, rowniez z
    > pominieciem calej procedury sprawdzania przez bank jakichkolwiek
    > informacji :)

    ciekawe w jakim banku