  • 1. Data: 2012-05-31 13:12:56
    Temat: czy da się mieć rachunek w USD w PKOBP bez opłaty za prowadzenie?
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    Czy jakimś sposobem da się mieć rachunek walutowy w USD w PKOBP z
    dostępem przez Internet (tak aby przelewać stamtąd do Walutomatu), bez
    opłaty miesięcznej za prowadzenie?

    Jeśli tak to co i jak trzeba założyć?
    Może ktoś to przerabiał, bo strony PKO z prowizjami są tasiemcowe i
    niejasne.

  • 2. Data: 2012-05-31 14:04:41
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 31.05.2012 13:12, Miernik pisze:
> [...]
    > opłaty miesięcznej za prowadzenie?
    >
    > Jeśli tak to co i jak trzeba założyć?
    > Może ktoś to przerabiał, bo strony PKO z prowizjami są tasiemcowe i

    Koniecznie PKOBP? Bo w BZWBK jest darmowe, jesli wezmiesz bez karty. I
    ladnie dziala z walutomatem.

  • 3. Data: 2012-05-31 14:06:49
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On May 31, 2:04 pm, neoniusz <n...@j...org> wrote:
    > Koniecznie PKOBP? Bo w BZWBK jest darmowe, jesli wezmiesz bez karty. I
    > ladnie dziala z walutomatem.

    Wiem. PKOBP jest korespondetem Bank of America, a BZWBK nie - dlatego.

  • 4. Data: 2012-06-01 21:19:03
    Od: m <m...@p...fm>

    On 05/31/2012 08:06 AM, Miernik wrote:

    > Wiem. PKOBP jest korespondetem Bank of America, a BZWBK nie - dlatego.

    co znaczy ze jest korespondetem?

    pozdrawiam
    M.

  • 5. Data: 2012-06-02 05:26:09
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Jun 1, 9:19 pm, m <m...@p...fm> wrote:

    > co znaczy ze jest korespondetem?

    http://inteligo.pl/pomoc/pytania-i-odpowiedzi/operac
    je/wplaty/#co-moge-zrobic-aby-pieniadze-wplacone-zag
    ranica-szybciej-pojawily-sie-na-koncie-inteligo-1

  • 6. Data: 2012-06-06 02:26:27
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 31 May 2012 04:12:56 -0700 (PDT), Miernik napisał(a):

    > Czy jakimś sposobem da się mieć rachunek walutowy w USD w PKOBP z
    > dostępem przez Internet (tak aby przelewać stamtąd do Walutomatu), bez
    > opłaty miesięcznej za prowadzenie?

    Taki rachunek można mieć, ale tylko pierwsza wypłata/przelew w miesiącu
    z konta jest darmowa, każda następna kosztuje AFAIR 9 zł.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof