  • 11. Data: 2010-08-10 18:20:23
    Temat: Re: czy dostanę kartę kredytową?
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    r...@g...pl pisze:

    > z racji tego, że trochę podróżuję przyda mi się do rezerwacji hoteli bo
    > niestety na większości portali można to robić za pośrednictwem kk.

    A myślisz, że jak niby oni są w stanie sprawdzić czy dana karta jest
    kredytowa, czy debetowa? Zwykła płaska debetówka mbanku zadziała, tylko
    trzeba na mlinię zadzwonić i poprosić o odblokowanie transakcji zdalnych
    (internetowych/telefonicznych/pocztowych).

    --
    MiCHA

  • 12. Data: 2010-08-10 18:45:25
    Od: " " <r...@g...pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> napisał(a):

> [...]
    wiÄ&#65533;kszoĹ&#65533;ci czynnoĹ&#65533;ci

    > A myĹ&#65533;lisz, Ĺźe jak niby oni sÄ&#65533; w stanie sprawdziÄ&#65533; czy dana
    karta jest
    > kredytowa, czy debetowa? ZwykĹ&#65533;a pĹ&#65533;aska debetĂłwka mbanku
    zadziaĹ&#65533;a, tylko
    > trzeba na mliniÄ&#65533; zadzwoniÄ&#65533; i poprosiÄ&#65533; o odblokowanie
    transakcji zdalnych
    > (internetowych/telefonicznych/pocztowych).

    no o tym w sumie nie wiedziałem, dzięki za zwrócenie uwagi

    Rafał

  • 13. Data: 2010-08-10 19:38:04
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 10 Aug 2010 19:48:07 +0200, Damian Niusy napisał(a):

    > Na oświadczenie tylko jeśli się ma abonament w Erze. Kto ma Tak-taka
    > musi donieść zaświadczenie z zakładu pracy.

    Ale nawet jak limit nie jest większy niż 5k pln?

    Xenocide

  • 14. Data: 2010-08-10 19:47:44
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> writes:

> [...]
    > tylko trzeba na mlinię zadzwonić i poprosić o odblokowanie transakcji
    > zdalnych (internetowych/telefonicznych/pocztowych).

    Tak czy owak KK jest w takich sytuacjach duzo lepsza, nie ma glupich
    blokad, ktore nam blokuja nasza kase. Tylko limit sensowny.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 15. Data: 2010-08-10 20:07:03
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    > Ale nawet jak limit nie jest większy niż 5k pln?

    Dokładnie.
    Sam składałem wniosek z limitem 3k na nowego TAK-TAKa i trochę
    najpierw musiałem doszkolić obsługę aby zechcieli przyjąć mój
    wniosek bo twierdzili że tylko jak mam abonament to mogę dostać
    Polabnak-Erę. Na drugi dzień telefon że centrala wniosek przyjęła
    ale musze donieść zaświadczenie o zarobkach. W sumie w ciągu 3-4
    dni miałem kartę :)

    Damian

  • 16. Data: 2010-08-10 21:11:30
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 10 Aug 2010 20:20:23 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):
> [...]
    > trzeba na mlinię zadzwonić i poprosić o odblokowanie transakcji zdalnych
    > (internetowych/telefonicznych/pocztowych).

    I wszystko pięknie, a potem może się okazać że płaszczaka nie przyjmą.
    W przypadku hoteli akurat mało prawdopodobne, ale w wypożyczalni aut jak
    najbardziej - znajomy się tak naciął ze swoją VE mBanku...

    Warto mieć KK - zawsze to bezpieczniejsze przy wyjazdach (mieć rezerwę którą
    można zapłacić).

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 17. Data: 2010-08-10 22:09:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <r...@g...pl> i3riio$nk2$...@i...gazeta.pl

    > Chciałbym zapytać zorientowanych czy w którymś banku mogę ubiegać się o kk

    Pytaj nie o to, w którym dadzą, ale o to, w którym dadzą najlepszą. :)

    Weź w Citi -- możesz płacić niż periodyki przelewem; i tam, gdzie
    zwracają 1% wydatków; oraz Impresję, gdzie zwracają 5% z niektórych
    sklepów; możesz wziąć Rossmana w mBanku, jeśli jeszcze jest -- zwrot
    5% od zakupów Rossmanie. :)

    Nie bierz takich, za które się płaci. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2010-08-11 06:47:51
    Od: " " <r...@g...pl>

    <r...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > Z obecnym pracodawcą współpracuję od 12 miesięcy w formie umowy zlecenia. Od
    > sierpnia br. z racji na to, iż przystałem być studentem, przeszedłem na umowę
    > o pracę zachowując cały czas ciągłość zatrudnienia. Umowa zlecenie została
    > rozwiązana.
    > Czy biorąc pod uwagę króciutki staż pracy na umowę o pracę a także stosunek
    > pracy z tym samym pracodawcą od ponad roku tylko na innych warunkach mogę w
    > którymś z polskich banków ubiegać się o kk czy muszę odczekać jeszcze jakiś cza
    > s?
    > Z góry bardzo dziękuję za pomoc w tym temacie.

    Rozmawiałem ze wskazanymi przez Was bankami no i niestety wszędzie muszę
    odczekać z reguły ok. 3 miesiące od momentu podpisania umowy o pracę zanim
    będę mógł się ubiegać o kk.
    Dziwne to trochę dla mnie biorąc pod uwagę, że pracodawcy nie zmieniałem -
    pewnie przeszkodą jest też to, że w żadnych z tych banków nie mam założonego
    konta.
    Tak czy tak dziękuję Wam za sugestię i pomoc w tej sprawie!

    Pozdrawiam,
    Rafał

  • 19. Data: 2010-08-11 06:51:39
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 10 Aug 2010 22:07:03 +0200, Damian Niusy napisał(a):

> [...]
    > drugi dzień telefon że centrala wniosek przyjęła ale musze donieść
    > zaświadczenie o zarobkach. W sumie w ciągu 3-4 dni miałem kartę :)

    Ja dostałem na heyah prepaid bez problemu na oświadczenie. Fakt, że
    prędzej jak miałem 2 kk to Polbankowej jako trzeciej nie chcieli dać i
    właśnie prosili o papier jak miałem już tylko jedną kk to dostałem bez
    problemu na oświadczenie. A o abo nikt kompletnie nie pytał.

    --
    xbartx

  • 20. Data: 2010-08-11 07:04:20
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Jacek Osiecki pisze:

    > I wszystko pięknie, a potem może się okazać że płaszczaka nie przyjmą.

    A jak będziesz mieć płaską kredytówkę, to niby przyjmą? Jeśli jest wymóg
    "wypukłości", to kredytowość karty niczego nie zmieni. Możesz wtedy
    równie dobrze pokazać wypukłą debetówkę. I tak przecież nie stwierdzą,
    jaki to naprawdę jest rodzaj karty...

    > W przypadku hoteli akurat mało prawdopodobne, ale w wypożyczalni aut jak
    > najbardziej - znajomy się tak naciął ze swoją VE mBanku...

    Owszem, ale w wypożyczalniach, podobnie jak w paru innych miejscach,
    używają imprinterów do "odbicia" numeru karty na umowie. Dlatego karta
    musi być wypukła. Nie ma znaczenia czy jest przy tym kredytowa, czy
    debetowa...

    > Warto mieć KK - zawsze to bezpieczniejsze przy wyjazdach (mieć rezerwę którą
    > można zapłacić).

    Warto mieć KK, ale nie dlatego że jest gdzieś wymagana, tylko aby nie
    blokować swoich środków.

    Twój znajomy jakby poszedł do wypożyczalni z kredytową Carrefour Visą,
    albo srebrną kredytową Eurobanku, albo kredytową Euro26 mBanku, to
    miałby dokładnie taki sam problem - bo to są karty płaskie, a nie wypukłe.

    --
    MiCHA