  • 1. Data: 2004-06-28 18:28:12
    Temat: czy ktos ma standardowa umowe kredytowa z pbk?
    Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net>

    Witam,

    jako, ze na dniach bede podpisywal umowe kredytowa
    (kredyt mieszkaniowy) z pbk - pomyslalem, ze moze ma ktos przyklad
    takiej umowy, aby wiedziec czego sie spodziewac, i aby mozna bylo
    spokojnie przeczytac umowe w domu, a nie w banku jak nad czlowiekiem
    stoją (w przenosni oczywiscie :)
    Jezeli to istotne, to kredyt w CHF, podobno standardowa umowa.
    Nie wiem czy jest gdzies do znalezienia tak po prostu.

    Z gory dzieki

    Mariusz

  • 2. Data: 2004-06-28 19:19:19
    Temat: Re: czy ktos ma standardowa umowe kredytowa z pbk?
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-06-28 20:28, Użytkownik Sierp napisał:
    > Witam,
    >
    > jako, ze na dniach bede podpisywal umowe kredytowa
    > (kredyt mieszkaniowy) z pbk

    PBK? Nie czasem BPH?:>

    > pomyslalem, ze moze ma ktos przyklad
    > takiej umowy, aby wiedziec czego sie spodziewac, i aby mozna bylo
    > spokojnie przeczytac umowe w domu, a nie w banku jak nad czlowiekiem
    > stoją (w przenosni oczywiscie :)

    Podejdź do oddziału, poproś o swoją umowę, weź ją do domu (albo jej
    kopię), przeczytaj na spokojnie;)

    Pozdrawiam.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 3. Data: 2004-06-28 19:50:13
    Od: Sierp <N...@s...netskasuj>

    Dnia Mon, 28 Jun 2004 21:19:19 +0200
    Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl> naskrobał(a):

    > PBK? Nie czasem BPH?:>

    niech Ci bedzie ;-)

    > Podejdź do oddziału, poproś o swoją umowę, weź ją do domu (albo jej
    > kopię), przeczytaj na spokojnie;)

    niestety mam dosc malo czasu, i myslalem ze jest cos takiego
    dostepnego/ktos ma dostepne i bede mogl przeczytac w domu dzis

    Mariusz

    --
    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
    http://sierp.net/faq

  • 4. Data: 2004-06-28 20:15:49
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-06-28 21:50, Użytkownik Sierp napisał:

    > niech Ci bedzie ;-)

    No taka jest nazwa tego Banku od jakiegoś czasu ;)

    Poproś o przesłanie mailem/faksem :)

    p.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 5. Data: 2004-06-28 22:51:12
    Od: Sierp <N...@s...netskasuj>

    Dnia Mon, 28 Jun 2004 22:15:49 +0200
    Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl> naskrobał(a):

    > No taka jest nazwa tego Banku od jakiegoś czasu ;)

    wiem wiem :)

    > Poproś o przesłanie mailem/faksem :)

    hmm, w sumie racja :)
    sprobuje
    dzieki

    Mariusz

    PS. Mam nadzieje ze nie pojawi mi sie dwa razy - czytnik wyswietlil
    blad przy wysylaniu