  • 11. Data: 2002-01-20 22:45:44
    Temat: Re: czy mozna kk bez zarobków dostać?
    Od: "Robert1" <p...@c...cz>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    news:a2f2gv$k43$1@news.onet.pl...

    > nie...
    > Nawet z chargowa sa problemy :(

    tak...
    Wszystko zalezy od banku... kazdy ma swoje zasady...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 12. Data: 2002-01-20 23:19:46
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > tak...
    > Wszystko zalezy od banku... kazdy ma swoje zasady...

    Tam takie zasady... Do klienta powinno podchodzic sie indywidualnie :)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 13. Data: 2002-01-21 07:31:53
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "zbyhó" <j...@p...fm> (news:a2f2a2$r1i$1@news.tpi.pl):
    > witam
    > prosba do grupy o podpowiedz:
    > mój brat bez stałych dochodow chcial wyrobic sobie kkredytowa. czytajac
    > grupe poradzilem mu pojsc do lukasa, pamietalem ze tam po trzech m-cach
    > bezdenetowego prowadzenia konta mozna bylo dostac kredytowke. !ale
    neistety
    > dysponent powiedzial mu : rok zatrudnienia na stale i stale wplywy na
    konto
    > 1200, dopiero kredytówka"

    Kiedy właśnie tak mam w Lukasie, nigdy tam nie wpłynęła moja pensja. Ale mam
    trochę lokat. Konto eKonto Pro. Przy wniosku o kartę dochód deklarowałem
    ustnie, ale nigdy nie mówiłem z czego dokładnie ten dochód i że do nich na
    konto (bo gdzie indziej idzie), limit kredytowy deklaracja razy trzy.

  • 14. Data: 2002-01-21 13:14:20
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "zbyhó" <j...@p...fm> writes:

    > taki kredyt, a scislej karata kredytowa potrzebna jest mlodemu
    > czlowiekowi wyjezdzajacemu za granice, dokl. dostal wize do usa. i
    > zdaje on sobie sprawe ze tam malo co zdziala bez karty, a jedzie tam
    > do pracy, wiec ze spalta zadluzenia nie powinno byc problemow (to
    > sumienny czlowiek)

    To potrzebna mu jest karta platnicza, a nie akurat koniecznie kredytowa.

    MJ

  • 15. Data: 2002-01-21 14:22:20
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    > To potrzebna mu jest karta platnicza, a nie akurat koniecznie kredytowa.

    Oczywiscie, jakikolwiek praktycznie rachunek, do niego VC debetowa i uzywa
    do woli. I nie czarujmy ze bez karty gdziekolwiek na swiecie nie da sie -
    gotowke wszedzie widza normalnie, to bujdy ze w USA tylko na karte.
    Moze wyjatkiem byc hotel czy wypozyczalnia samochodow. Ja jak nie mialem VC
    a jezdzilem sporo, to w hotelach mowilem ze nie mam i tyle...to w koncu
    kazdy sam decyduje, jaki styl zycia prowadzi;)

    Wojtek

  • 16. Data: 2002-01-21 19:53:17
    Od: "Robert1" <p...@c...cz>

    > Oczywiscie, jakikolwiek praktycznie rachunek, do niego VC debetowa i uzywa

    Tak? Chyba nie wiesz jak trudno cos poza ve dostac i ile sie trzeba
    prosic...

    > do woli. I nie czarujmy ze bez karty gdziekolwiek na swiecie nie da sie -
    > gotowke wszedzie widza normalnie, to bujdy ze w USA tylko na karte.

    Nie tak prosto... Np. jestes na wakacjach i skonczyla sie gotowka? Albo
    jakis nieprzewidziany wypadek i np. musisz zaplacic u lekarza? Wtedy
    pozostaje szukac bankomatu i modlic sie, zeby zautoryzowal elektorna... Vc
    po prostu daje jako-takie zabezpieczenie...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 17. Data: 2002-01-21 20:38:53
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Robert1" <p...@c...cz> writes:

    > Tak? Chyba nie wiesz jak trudno cos poza ve dostac i ile sie trzeba
    > prosic...

    VC _debetowa_ dostaje sie _od reki_ i bez proszenia. Ostatnio bylo o
    tym doslownie kilka dni temu.

    MJ

  • 18. Data: 2002-01-21 21:28:13
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    > VC _debetowa_ dostaje sie _od reki_ i bez proszenia. Ostatnio bylo o
    > tym doslownie kilka dni temu.

    Moze nie wszedzie i nie zawsze, ale jak ktos ma pieniadze i chce to zalatwi
    ekspresowo:)
    Wojtek

  • 19. Data: 2002-01-22 00:15:14
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "zbyhó" <j...@p...fm> writes:

> [...]
    > i zdaje on sobie sprawe ze tam malo co zdziala bez karty, a jedzie tam do
    > pracy, wiec ze spalta zadluzenia nie powinno byc problemow (to sumienny

    No to przeciez od reki otworzy tam sobie konto. Zakladam, ze ta wize
    to on ma odpowiednia, i ze bedzie mial numer ubezpieczenia spol.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 20. Data: 2002-01-22 01:06:12
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "Serwiz" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ja nie słyszałem o takim banku. Pozostaje chyba tylko jakaś firma
    > kredytowa których ostatnio jest od zatrzęsienia, tylko że koszty
    > takiego kredytu sięgają chyba 50%.

    Twierdzisz, że ktoś poza bankami wydaje ogólnie akceptowalne karty
    kredytowe???

    Czy może nie zrozumiałeś pytania tego człowieka? On chce mieć kartę
    płatniczą (typ: kredytowa) a nie kredyt gotówkowy.