  • 1. Data: 2010-01-26 19:13:07
    Temat: czy to juz ?
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    pogubiłem sie w tym tańcu na linii. Z.

  • 2. Data: 2010-01-27 11:42:36
    Temat: Re: czy to juz ?
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Coraz więcej czynników makroekonomicznych przemawia za tym, że
    średnioterminowa korekta już się rozpoczęła.

    http://www.globtrex.com/uploads/analyses/907-WIG20%2
    0na%20granicy%20waznego%20wsparcia.pdf

  • 3. Data: 2010-01-27 13:46:40
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    A jaki czynnik, według Ciebie, za tym przemawia?

    DJ

  • 4. Data: 2010-01-27 14:13:54
    Od: wgpw <d...@g...com>

    On 27 Sty, 14:46, "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl> wrote:
    > A jaki czynnik, według Ciebie, za tym przemawia?
    >
    > DJ

    Analityk Techniczny - Dębowski tak pisał ...,
    pozdrawiam zwolennika głowy z ramionami ;)

  • 5. Data: 2010-01-27 19:49:42
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    wiesz każdy wciąga kreski trochę inaczej, ale mam wrażenie, że łączy Cię z
    tym analitykiem coś więcej niż imię.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.