  • 1. Data: 2004-10-09 20:45:40
    Temat: czy to prawda ze maja zwiekszyc kwote przeznaczona na lokaty prywatyzacyjne?
    Od: "Tapio" <t...@g...pl>

    tak w radio slyszalem. Moze ktos cos wie?

  • 2. Data: 2004-10-09 20:46:31
    Od: "AdamF" <n...@n...com>

    > tak w radio slyszalem. Moze ktos cos wie?

    to niedokładnie słyszałeś. Nie jest to prawda ani fałsz : postanowią dopiero
    w poniedziałek o świcie

    A.

  • 3. Data: 2004-10-09 21:02:00
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-09 22:45, kiedy Tapio napisał(a) co
    następuje:
    > tak w radio slyszalem. Moze ktos cos wie?

    Tak twierdzi Rzeczpospolita (zobacz choćby: http://skocz.pl/hlw ), nikt
    tego oficjalnie (IMHO) nie potwierdził.

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****

  • 4. Data: 2004-10-10 17:05:25
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    AdamF napisał:

    > to niedokładnie słyszałeś. Nie jest to prawda ani fałsz : postanowią
    > dopiero w poniedziałek o świcie

    Wrong. Podjęli w niedzielę po południu.

    K.

  • 5. Data: 2004-10-10 22:37:47
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 09 Oct 2004 23:02:00 +0200, yayco naskrobał(a):

    > Zdarzyło się to jak raz 2004-10-09 22:45, kiedy Tapio napisał(a) co
    > następuje:
    >>

    > Tak twierdzi Rzeczpospolita (zobacz choćby: http://skocz.pl/hlw ), nikt
    > tego oficjalnie (IMHO) nie potwierdził.

    jeżeli uznać że minister skarbu to nikt - to masz racje.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 6. Data: 2004-10-11 11:05:55
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-11 00:37, kiedy Sebol napisał(a) co
    następuje:
    > Dnia Sat, 09 Oct 2004 23:02:00 +0200, yayco naskrobał(a):

    > jeżeli uznać że minister skarbu to nikt - to masz racje.

    zobacz kiedy wysyłałem odpowiedź, a potem się czepiaj