  • 10. Data: 2010-09-16 20:31:07
    Temat: Re: czy to się ruszy?
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "przemon" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:4c927dc8$0$27046$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 16.09.2010 15:29, marzena pisze:
    >> w koncu? up? down? ech...
    >>

    > dziecko, nie zawracaj głowy

    Bo co... rodzisz?

    --
    marfi

  • 12. Data: 2010-09-16 20:35:26
    Od: przemon <p...@g...com>

    W dniu 16.09.2010 22:31, marfi pisze:
    > Użytkownik "przemon" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > news:4c927dc8$0$27046$65785112@news.neostrada.pl...
    >> W dniu 16.09.2010 15:29, marzena pisze:
    >>> w koncu? up? down? ech...
    >>>

    >> dziecko, nie zawracaj głowy
    >>
    > Bo co... rodzisz?

    bo ma sraczkę jak każda niecierpliwa baba

    --
    przemon

  • 13. Data: 2010-09-16 20:38:51
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 16 Wrz, 22:35, przemon <p...@g...com> wrote:

    > bo ma sraczkę jak każda niecierpliwa baba
    >
    > --
    > przemon

    Ta 'baba' chłopaku czymś się wykazała na FUTRA.
    A Ty tak wpadasz i dość niegrzecznie się wypowiadasz.
    W zasadzie to nic nie powiedziałeś!

  • 14. Data: 2010-09-16 20:43:28
    Od: przemon <p...@g...com>

    W dniu 16.09.2010 22:38, macieks pisze:

    > Ta 'baba' chłopaku czymś się wykazała na FUTRA.
    > A Ty tak wpadasz i dość niegrzecznie się wypowiadasz.
    > W zasadzie to nic nie powiedziałeś!

    o tak i szczytuję na wieść o moturach i EEX
    --
    przemon

  • 15. Data: 2010-09-16 20:46:35
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > o tak i szczytuję na wieść o moturach i EEX

    i wyskakujesz jak Filip z Konopii bez Majtek :)

    --
    marfi

  • 16. Data: 2010-09-16 20:51:24
    Od: przemon <p...@g...com>

    W dniu 16.09.2010 22:46, marfi pisze:
    > i wyskakujesz jak Filip z Konopii bez Majtek :)

    :)

    no fakt, pojechałem po bandzie - Marzenko wybacz, nie doceniłem

    --
    przemon

  • 17. Data: 2010-09-16 23:22:02
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Hubert" <h...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Jak to określasz? Wiem, że C/Z, ale zysk za ostatni kwartał, pół roku,
    > rok, przewidywany zysk na przyszłe półrocze itd.. ?

    C/Z obecny i trend. C/WK. C/D.
    I porównuję to z moją firemką.

    Wzrost akcji o 10%, żeby odebrać dywidendę 1% to absurd. Giełda jest
    nieracjonalna.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 18. Data: 2010-09-17 07:07:29
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2010-09-17 01:22, Jan Werbiński pisze:
    > Użytkownik "Hubert" <h...@t...pl> napisał w wiadomości

    > C/Z obecny

    czyli zysk netto z kiedy?

    pzdr
    Zyga

  • 19. Data: 2010-09-17 08:32:50
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości

    > O ile pamietam to "akcje są zbyt drogie" to Twój "stały fragment gry".
    > Ale np. dla wielu Tauron był za drogi po ~5,20 ale po 6,10 jest znienacka
    > tani :-)

    Tauron jak dla mnie dalej jest za drogi.

    Akcje są drogie z powodu spekulacji i braku alternatywy. Lokaty wkrótce nie
    będa zapewniać ochrony kapitału przed inflacją, więc pompuje się bańkę
    spekulacyjną. Ja się wstrzymuję z zakupami do następnej większej korekty.

  • 20. Data: 2010-09-17 08:37:33
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Zyga" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    > czyli zysk netto z kiedy?

    Trend, czyli obecny, poprzednie. Wszystkie.