  • 1. Data: 2004-05-01 07:02:56
    Temat: czy złotówka jest wymienialna ?
    Od: mm <t...@p...onet.pl>

    czy w związku z wejściem do unii europejskiej złotówka staje się
    wymienialna ?
    obecnie nie można bowiem zamienić złotówek na dewizy w banku inaczej niż
    w kantorze bankowym a jeśli bank nie ma kantoru to nie da się.
    wymienialność oznacza również że można będzie zamienić złote na dewizy w
    banku za granicą (i to po normalnym kursie) - bardzo przydatne jeśli
    komuś zabraknie dewiz za granicą a ma złotówki

  • 2. Data: 2004-05-01 23:47:13
    Temat: Re: czy złotówka jest wymienialna ?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Sat, 01 May 2004 09:02:56 +0200, mm <t...@p...onet.pl> wrote:

    >czy w związku z wejściem do unii europejskiej złotówka staje się
    >wymienialna ?

    Nie.

    >obecnie nie można bowiem zamienić złotówek na dewizy w banku inaczej niż
    >w kantorze bankowym a jeśli bank nie ma kantoru to nie da się.

    Ciekawe. Naprawdę?

    Złotówka jest waluta wymienialna bodaj od 1992 roku.
    --
    ___________ (R)

  • 3. Data: 2004-05-02 04:28:49
    Od: mm <t...@p...onet.pl>

    >Złotówka jest waluta wymienialna bodaj od 1992 roku.

    to spróbuj kupić dewizy za złote w banku za granicą po normalnym kursie

  • 4. Data: 2004-05-02 08:30:40
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "mm" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    > to spróbuj kupić dewizy za złote w banku za granicą po normalnym kursie

    Kupilem we Lwowie ze 3 lata temu. Poza tym chyba nie za bardzo wiesz co to
    jest wymienialnosc.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 5. Data: 2004-05-02 13:33:43
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Sun, 02 May 2004 06:28:49 +0200, mm <t...@p...onet.pl> wrote:

    >to spróbuj kupić dewizy za złote w banku za granicą po normalnym kursie

    Żaden problem. Poza tym nie muszę, mogę płacić kartą albo wyciągnąć
    walutę z bankomatu za granicą.
    --