  • Data: 2004-09-03 20:27:01
    Temat: darmowy kredyt w Avansie ... czy naprawdę ?
    Od: "plusz" <l...@p...niespamowanie.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zaciekawiła mnie oferta darmowego kredytu w MegaAvans

    Wiszą wielkie tablice podkreślające:

    1 wpłata 0%
    oprocentowanie 0%
    prowizja 0%

    cena towaru na 20 rat

    i co się okazuje ?

    jedyny koszt to 0,7% kwoty każdej raty :)))))

    oczywiście tego nie mówią klientowi który nie zapyta, ale jak sądzę jest w
    umowie małym drukiem.

    Dodatkowo pani z obsługi nijak nie umiała mi podać rzeczywistej stopy
    procentowej kredytu - system komputerowy jej tego nie podawał :)))

    Bank kredytujący GE Capital

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )