  • 1. Data: 2009-10-16 10:56:58
    Temat: [db] 1pln - mala irytacja...
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    zwby nie bylo, ze chwale db i reklamuje, to teraz wyleje troche zali
    za drobne skubanie. mam darmowe konto dbnet z karta, ktora wyrabiam
    odpowiednia liczbe transakcji do zwolnienia z 5pln oplaty miesiecznej.

    w zeszlym miesiacu w histori konta wylapalem skubniecie na 1pln:

    15.09.2009 OPŁATY I PROWIZJE - ....
    obsługa karty/Mth cardcharge Za okres/As of : 08'2009 -1,00 PLN

    wrrr, poszla reklamacja kanalem elektronicznym
    i megaszybko, bo juz 24-go przeprosili i oddali:

    24.09.2009 OPŁATY I PROWIZJE - ...
    obsługa karty/Mth cardcharge Za okres/As of : 08'2009 1,00 PLN

    wczoraj stuknal 15-ty, z ciekawosci zerkam w logi:

    15.10.2009 OPŁATY I PROWIZJE - ...
    obsługa karty/Mth cardcharge Za okres/As of : 09'2009 -1,00 PLN

    znow poszla reklamacja, pietno, pietno bankowcy!

  • 2. Data: 2009-10-16 11:24:12
    Temat: Re: [db] 1pln - mala irytacja...
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Paweł" news:hb9k55$6uj$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > 15.10.2009 OPŁATY I PROWIZJE - ...
    > obsługa karty/Mth cardcharge Za okres/As of : 09'2009 -1,00 PLN
    > znow poszla reklamacja, pietno, pietno bankowcy!

    Zwrócili?

  • 3. Data: 2009-10-16 11:58:43
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Valdi.Pavlack wrote:

    > "Paweł" news:hb9k55$6uj$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Zwrócili?

    poprzednia zlotowke tak, ostatniej jeszcze nie...

  • 4. Data: 2009-10-16 16:45:26
    Od: Tolek <t...@N...gazeta.pl>

    On 2009-10-16 13:58, Paweł wrote:

    > poprzednia zlotowke tak, ostatniej jeszcze nie...
    Do mnie oddzwonili, że zwrócą.

    T.

  • 5. Data: 2009-10-16 18:24:17
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Do mnie oddzwonili, że zwrócą.
    >
    > T.

    mialem kiedys to samo z citi, pomimo wyrabiania limitu pobierali oplate,
    ale po kilku akcjach-reklamacjach nauczyli sie i teraz jest ok

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2009-10-22 09:47:55
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Paweł wrote:

    > poprzednia zlotowke tak, ostatniej jeszcze nie...

    no i oddali druga zlotowke, tym razem ani be, ani me na reklamacje.
    zobaczymy, czy w listopadzie tez sie pokusza o atak na trzecia zlotowke.