  • 11. Data: 2011-07-09 18:16:16
    Temat: Re: db --> wiśnie glowśnomówiące i smrodzące
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Widzę kolejny raz Żabkę -- trzeba w Żabce lub w bankomacie WBK czy można
    > gdziekolwiek?

    Ej, no, wez...
    Oczywiscie, ze gdziekolwiek gdzie zobaczysz znaczek VISA.
    :P

  • 12. Data: 2011-07-09 18:17:32
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Bo taki zestaw kupują po 6 złotych? :)

    Brzydze sie wszystkim z logo jabluszka,
    dlatego ten ipod od razu pojdzie na allegro.
    Dam znac ile za niego dostalem - mam nadzieje, ze wiecej niz 6zl :)

  • 13. Data: 2011-07-09 22:13:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Q" iva5t2$kka$...@n...task.gda.pl

    > lub w bankomacie WBK czy można gdziekolwiek?

    > Ej, no, wez...
    > Oczywiscie, ze gdziekolwiek gdzie zobaczysz znaczek VISA.

    OK. Ale poważnie myślałem, że jest jakaś zmowa pomiędzy db,
    Żabką i WBK. Na osiedlu mam Biedronkę z bankomatem Euronetu.
    Nie mam w pobliżu ani Żabki, ani WBK.

    BTW WBK -- parę dni temu bankomat WBK odmówił
    mi wypłacenia szmalu z debetówki KB.

    Mam ustawione limity -- ale to nie z tego powodu.

    -=-

    Mam tez jakiś limit przelewów z KB -- ktoś chyba mi tłumaczył,
    jak ten limit zmienić, ale zapomniałem, który to post...
    Dlatego wybierałem z bankomatów... I szukam tego postu
    bezskutecznie...

    Wybieram z bankomatu i wpłacam we wpłatomacie Multi
    na konto w mBanku -- paranoja a nawet kwadranoja...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2011-07-09 22:15:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Q" iva5vf$koe$...@n...task.gda.pl

    > Brzydze sie wszystkim z logo jabluszka,
    > dlatego ten ipod od razu pojdzie na allegro.
    > Dam znac ile za niego dostalem - mam nadzieje, ze wiecej niz 6zl :)

    Miałem na myśli obecny zestaw głośnomówiący, gdy
    pisałem o 6 złotych. A ipod chyba kosztował ich drożej.

    -=-

    Chyba założę to konto -- i wypróbuje te słuchawki.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2011-07-09 22:42:09
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    napisał w wiadomości news:ivajts$kr0$3@inews.gazeta.pl...

    > "Q" iva5vf$koe$...@n...task.gda.pl

    > Miałem na myśli obecny zestaw głośnomówiący, gdy
    > pisałem o 6 złotych. A ipod chyba kosztował ich drożej.

    Tamtejsza "papuga" to Samsung HF1000
    na ceneo ~100zl o ile to komus potrzebne
    (mam papuge wbudowana w nawigacji)
    No ale na skuter to i tak sie raczej nie nadaje :D

  • 16. Data: 2011-07-09 23:04:25
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > OK. Ale poważnie myślałem, że jest jakaś zmowa pomiędzy db,
    > Żabką i WBK. Na osiedlu mam Biedronkę z bankomatem Euronetu.
    > Nie mam w pobliżu ani Żabki, ani WBK.

    O WBK napisalem, bo nie znam innego bankomatu,
    z ktorego mozna wyplacic najmniej, czyli 10zl.
    O Zabce pisalem, bo ostatnio rozsmakowalem sie
    w ichnich zupkach za 0.79zl i pani jak mnie widzi,
    to juz nadstawia paypass'a.

  • 17. Data: 2011-07-09 23:42:30
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    > O Zabce pisalem, bo ostatnio rozsmakowalem sie
    > w ichnich zupkach za 0.79zl i pani jak mnie widzi,
    > to juz nadstawia paypass'a.

    Toz to sama chemia :]
    moze lepiej kupuj marchewke ... po sztuce :D

  • 18. Data: 2011-07-10 00:18:10
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2011-07-09 14:19, Q pisze:

    > Co miesiac?
    > Ej, 20zl styknie Ci na 2 lata kupowania jednej zupki chinskiej co
    > miesiac w Zabce :)

    W Żabce to ja płacę furorą :)

    --
    Pozdrawiam - Aicha