  • 1. Data: 2011-10-11 17:39:14
    Temat: dbNET - gdzie haczyki?
    Od: "Michal Sawicki" <m...@o...pl>

    Co oznacza pozycja "zmiana pakietu" płatna 150 zł? Czy rezygnacja z karty lub
    jej zamówienie jest zmianą pakietu?
    Czy karta VE DB umożliwia transakcje internetowe? Czy jedna transakcja
    internetowa w miesiacu kartą VE także powoduje 5 zł rabatu w opłacie za kartę?

    M.

  • 2. Data: 2011-10-11 18:27:05
    Temat: Re: dbNET - gdzie haczyki?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Michal Sawicki" <m...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > Czy karta VE DB umożliwia transakcje internetowe? Czy jedna transakcja
    > internetowa w miesiacu kartą VE także powoduje 5 zł rabatu w opłacie za

    1 wyplata z bankomatu juz zwalnia z oplaty za karte, takze warto ja miec,
    samo konto i system internetowy nie sa nadzwyczajne, takze to konto wlasnie
    bez karty nie ma kompletnie sensu. Transakcje internetowe sa mozliwe dla
    karty VE. To konto mozna polecic do czestych wyplat z bankomatow,
    ewentualnie jak ktos nie ma kredytowki, to do placenia w necie (w wiekszosci
    przypadku przejdzie).

  • 3. Data: 2011-10-11 18:35:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-11 20:27, Krzysztof pisze:
    > 1 wyplata z bankomatu juz zwalnia z oplaty za karte

    A nie 1 transakcja bezgotówkowa?

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2011-10-11 18:49:11
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > A nie 1 transakcja bezgotówkowa?

    Nie. Sprawdzone doświadczalnie. Może być bezgotówkowa, ale nie musi.

    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2011-10-11 21:54:50
    Od: g...@o...pl

    > A nie 1 transakcja bezgotówkowa?

    No właśnie :) Nie ma przymuszania do transakcji bezgotówkowych.

  • 6. Data: 2011-10-12 05:51:49
    Od: "Michal Sawicki" <m...@o...pl>

    > 1 wyplata z bankomatu juz zwalnia z oplaty za karte, takze warto ja miec,

    Ale nie wszedzie na swiecie sa bankomaty, a w niektorych krajach pobierają
    dodatkową prowizję. Wyjeżdżając nie chciałbym płacić tych 5 zł, czy też 150 za
    "zmianę pakietu", stąd moje pytania, na które nadal nie znam odpowiedzi..

    M.

  • 7. Data: 2011-10-12 06:54:49
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Michal Sawicki" <m...@o...pl> writes:

> [...]
    > "zmianę pakietu", stąd moje pytania, na które nadal nie znam odpowiedzi..

    A zastrzeżenie karty nie jest opcją?
    KJ

    Biologia poucza, ze jeśli cię coś ugryzło, to niemal pewne, ze była to samica.

  • 8. Data: 2011-10-12 09:59:23
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Co oznacza pozycja "zmiana pakietu" płatna 150 zł?

    Pewnie "zmiane pakietu", czyli typu konta
    np. z dbNET na dbOpen,
    ale dla pewnosci zapytaj jeszcze u zrodla.

    > Czy rezygnacja z karty lub
    > jej zamówienie jest zmianą pakietu?

    IMHO: Nie.
    BTW: Do kart masz osobny punkt w tabeli oplat i prowizji -
    - zobacz czy i ile biora za takie akcje z kartami.

    > Czy karta VE DB umożliwia transakcje internetowe?

    Tak.

    > Czy jedna transakcja
    > internetowa w miesiacu kartą VE także powoduje 5 zł rabatu w opłacie za
    > kartę?

    Tak.

  • 9. Data: 2011-10-12 10:11:01
    Od: "Michał Sawicki" <m...@o...pl>

    > Pewnie "zmiane pakietu", czyli typu konta
    > np. z dbNET na dbOpen,
    > ale dla pewnosci zapytaj jeszcze u zrodla.

    Pytałem wczoraj, ale milczą.

    M.

  • 10. Data: 2011-10-12 10:58:21
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Pytałem wczoraj, ale milczą.

    Lepiej zadzwon - na maile od nich
    czekalem od 7 do nieraz ponad 60 dni :)
    (zawsze pisali wtedy "przepraszamy z opoznienie ...")