-
1. Data: 2013-10-31 15:04:18
Temat: dbNet - nie działa
Od: j...@g...com
Chyba DB ma jakiś problem z saldem na koniec miesiąca. Nie działa od ok. 10
odświeżanie strony www dla bankowości elektronicznej. Przelew bieżący można wykonać
tylko przez telefon, ale za 3 zł. Taki kryzys, że trzeba uciekać się do problemów
technicznych? Bo gdyby, rzeczywiście była awaria, to przelewy telefoniczne byłyby za
darmo.
-
2. Data: 2013-10-31 15:40:24
Temat: Re: dbNet - nie działa
Od: "az.anonim" <a...@o...pl>
U mnie nie działa jeszcze ciekawiej: od miesiąca nie mam dostepu do bankowości
online.
Prosi mnie o zmianę hasła, a każdorazowa zmiana powoduje błąd mimo spełnienia
wszystkich warunków. Zgłosiłem - na razie bez odpowiedzi.
Oczywiście nie jest to moje jedyne konto więc trochę mi to wisi.
Ale fakt, że zlewaja klientów równo, bo czytałem że inni w ostatnim czasie też mieli
z tym problem.
-
3. Data: 2013-11-01 19:45:36
Temat: Re: dbNet - nie działa
Od: JaMyszka <f...@g...com>
W dniu czwartek, 31 października 2013 15:40:24 UTC+1 użytkownik az.anonim napisał:
> U mnie nie działa jeszcze ciekawiej: od miesiąca nie mam dostepu do bankowości
online.
Ja przez ostatnie 3 m-ce nie miałam dostępu.
> Prosi mnie o zmianę hasła, a każdorazowa zmiana powoduje błąd mimo spełnienia
wszystkich warunków. Zgłosiłem - na razie bez odpowiedzi.
U mich dostęp do bankowości internetowej można uzyskać tylko telefonicznie. W
Oddziale nie ma wejścia.
> Oczywiście nie jest to moje jedyne konto więc trochę mi to wisi.
> Ale fakt, że zlewaja klientów równo, bo czytałem że inni w ostatnim czasie też
mieli z tym problem.
Ropzwiązałam z nimi umowę.
--
Pozdrawiam :)
JM
http://www.bykom-stop.avx.pl/index.html
Bezpieczny wolontariat (Nobel?): http://zwijaj.pl/
-
4. Data: 2013-11-02 01:01:05
Temat: Re: dbNet - nie działa
Od: animka <a...@t...wp.pl>
W dniu 2013-11-01 19:45, JaMyszka pisze:
> W dniu czwartek, 31 października 2013 15:40:24 UTC+1 użytkownik az.anonim napisał:
>> U mnie nie działa jeszcze ciekawiej: od miesiąca nie mam dostepu do bankowości
online.
>
> Ja przez ostatnie 3 m-ce nie miałam dostępu.
>
>> Prosi mnie o zmianę hasła, a każdorazowa zmiana powoduje błąd mimo spełnienia
wszystkich warunków. Zgłosiłem - na razie bez odpowiedzi.
>
> U mich dostęp do bankowości internetowej można uzyskać tylko telefonicznie. W
Oddziale nie ma wejścia.
>
>> Oczywiście nie jest to moje jedyne konto więc trochę mi to wisi.
>> Ale fakt, że zlewaja klientów równo, bo czytałem że inni w ostatnim czasie też
mieli z tym problem.
>
> Ropzwiązałam z nimi umowę.
Dobrze zrobiłaś.
UOIK im niezłą karę dowalił (chyba z 5 milionów).
--
animka
-
5. Data: 2013-11-02 15:08:19
Temat: Re: dbNet - nie działa
Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
Użytkownik "az.anonim" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
news:b2066558-3dfc-4971-b883-aaedabdd6d2b@googlegrou
ps.com...
> Prosi mnie o zmianę hasła, a każdorazowa zmiana powoduje błąd mimo
> spełnienia wszystkich warunków. Zgłosiłem - na razie bez odpowiedzi.
Tu akurat zadziałałbym nerwowo obawiając się, że to może być fraud.
Odczytaj sobie adres IP strony banku i w przeglądarkę wpisz jego, zamiast
adresu. Bo moze coś Ci podmienia stronę.
-
6. Data: 2013-11-02 16:21:13
Temat: Re: dbNet - nie dzia?a
Od: Klebespachtel <f...@o...pl>
W dniu 2013-11-02 15:08, Robert Tomasik pisze:
> Użytkownik "az.anonim" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> news:b2066558-3dfc-4971-b883-aaedabdd6d2b@googlegrou
ps.com...
>
>> Prosi mnie o zmianę hasła, a każdorazowa zmiana powoduje błąd mimo
>> spełnienia wszystkich warunków. Zgłosiłem - na razie bez odpowiedzi.
>
> Tu akurat zadziałałbym nerwowo obawiając się, że to może być fraud.
> Odczytaj sobie adres IP strony banku i w przeglądarkę wpisz jego,
> zamiast adresu. Bo moze coś Ci podmienia stronę.
W ten sposób akurat nic nie sprawdzi, lepiej już sprawdzić właściciela
IP w bazie WHOIS.
-
7. Data: 2013-11-03 09:28:33
Temat: Re: dbNet - nie działa
Od: g...@g...com
W dniu czwartek, 31 października 2013 15:04:18 UTC+1 użytkownik j...@g...com
napisał:
> Chyba DB ma jakiś problem z saldem na koniec miesiąca. Nie działa od ok. 10
odświeżanie strony www dla bankowości elektronicznej. Przelew bieżący można wykonać
tylko przez telefon, ale za 3 zł. Taki kryzys, że trzeba uciekać się do problemów
technicznych? Bo gdyby, rzeczywiście była awaria, to przelewy telefoniczne byłyby za
darmo.
-
8. Data: 2013-11-03 10:01:48
Temat: Re: dbNet - nie działa
Od: "az.anonim" <a...@o...pl>
Nie, to nie jest fraud.
IP jest prawidłowe, poza tym przeglądarka wspomaga mnie w sprawdzaniu weryfikując
certyfikat.
Znalazłem w necie podobne historie więc zakladam, że ten bank tak ma.
Ale płakać nie będę, dostałem od niego modem za free i najlepiej oprocentowane konto
oszczędnościowe przez kilka m-cy. Teraz jest do odstrzału.
W dniu sobota, 2 listopada 2013 14:08:19 UTC użytkownik Robert Tomasik napisał:
>
> Tu akurat zadziałałbym nerwowo obawiając się, że to może być fraud.
>
> Odczytaj sobie adres IP strony banku i w przeglądarkę wpisz jego, zamiast
>
> adresu. Bo moze coś Ci podmienia stronę.