  • 1. Data: 2013-09-04 11:28:36
    Temat: dbNet - zamknięcie
    Od: pwz <p...@o...eu>

    Witam!
    Jak _skutecznie_ zamknąć konto w DB? Pytam, ponieważ w sieci, jakkolwiek
    wskazówki są zbieżne i standardowe, to jednak nie podają, gdzie takie
    "standardowe" pisemko z wypowiedzeniem mam wysłać. Pod jaki adres (bo
    chcę to uczynić korespondencyjnie)?
    pwz

  • 2. Data: 2013-09-04 19:35:21
    Temat: Re: dbNet - zamknięcie
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    W dniu środa, 4 września 2013 11:28:36 UTC+2 użytkownik pwz napisał:

> [...]
    >
    > wskazówki są zbieżne i standardowe, to jednak nie podają, gdzie takie
    >
    > "standardowe" pisemko z wypowiedzeniem mam wysłać. Pod jaki adres (bo

    2 sekundy szukania na www banku...
    https://www.deutschebank.pl/kontakt/dane_teleadresow
    e.html

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 3. Data: 2013-09-04 21:26:58
    Od: pwz <p...@o...eu>

    Dziękuję
    pwz

  • 4. Data: 2013-09-04 22:10:08
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Rafal M <r...@g...com> writes:

    > 2 sekundy szukania na www banku...
    > https://www.deutschebank.pl/kontakt/dane_teleadresow
    e.html

    Przy czym są one kompletnie bezużyteczne bez dodatkowej informacji:
    próba wysłania czegokolwiek na adres warszawski skończy się zwrotem z
    powodu niedoręczenia.
    KJ
    (No to teraz możemy pozywać bank :) )

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 5. Data: 2013-09-05 10:54:08
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2013-09-04 22:10, Kamil Jońca pisze:

> [...]
    >
    > Przy czym są one kompletnie bezużyteczne bez dodatkowej informacji:
    > próba wysłania czegokolwiek na adres warszawski skończy się zwrotem z

    Kurczę, to gdzie wobec tego wysłać wypowiedzenie umowy?
    pwz

  • 6. Data: 2013-09-05 11:31:28
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    pwz <p...@o...eu> writes:

    > W dniu 2013-09-04 22:10, Kamil Jońca pisze:
    [...]
    >>> https://www.deutschebank.pl/kontakt/dane_teleadresow
    e.html

    > Kurczę, to gdzie wobec tego wysłać wypowiedzenie umowy?
    > pwz

    Do Krakowa.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    The light of a hundred stars does not equal the light of the moon.

  • 7. Data: 2013-09-05 13:18:29
    Od: pwz <p...@o...eu>

> [...]
    > Przy czym są one kompletnie bezużyteczne bez dodatkowej informacji:
    > próba wysłania czegokolwiek na adres warszawski skończy się zwrotem z

    P.S. Na wszelki wypadek złożyłem wymówienie osobiście, w oddziale.
    Bezproblemowo - pani drukuje odpowiedni druczek, wypełnia z dowodu, 1
    podpis i bye.
    pwz

  • 8. Data: 2013-09-05 21:37:31
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    W dniu środa, 4 września 2013 22:10:08 UTC+2 użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > Przy czym są one kompletnie bezużyteczne bez dodatkowej informacji:
    >
    > próba wysłania czegokolwiek na adres warszawski skończy się zwrotem z
    >
    > powodu niedoręczenia.

    Adres jest zgody z tym z KRS - wiec mimo wszystko jest skuteczne doreczenie.

    Pozdrawiam
    Rafal