  • 11. Data: 2004-02-09 12:47:25
    Temat: Re: debet w mbanku
    Od: LUZYTA <l...@n...gazeta.pl>

    Fajas wrote:

    > Jak wypelnisz formularz na WWW to na tym sie skonczy, juz to zrobilem ale
    > brak odzewu, wiec zrezygnowalem....

    Musiałeś coś spieprzyć po drodze.

    --
    luzyta

  • 12. Data: 2004-02-09 12:49:40
    Od: LUZYTA <l...@n...gazeta.pl>

    S.T. wrote:

    > Śmiem wątpić, by dało się debet zamienić na kredyt.

    I dobrze śmiesz.

    --
    luzyta

  • 13. Data: 2004-02-09 12:56:22
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > No i jest...w Inteligo ;-))))

    I jaką Inteligontną taryfę opłat do niego wymyślili :)
    http://www.inteligo.pl/InfoSite/Popup_dsd.htm#

    Ciekawe jak często udaje im się skasować 15 zł
    za niespłacenie w regulaminowym terminie

    > --
    > Pozdrowienia,
    > Glenn
    & St.

  • 14. Data: 2004-02-09 13:52:02
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Ciekawe jak często udaje im się skasować 15 zł
    > za niespłacenie w regulaminowym terminie

    Podejrzewam, że dośc często ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 15. Data: 2004-02-09 14:38:17
    Od: Waldemar Zurowski <b...@c...tam.te.go.tah.ell.hell.pl>

    "urszula" <s...@w...SPAMpl> writes:

    > witam!
    > mam konto e-Integrum i tam przyznany debet 500 zł. w grudniu założyłam konto

    Wiesz, ze za ten debet BGZ raz na 3 miesiace kasuje 1zl?

    Bilbek

  • 16. Data: 2004-02-09 15:15:57
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Waldemar Zurowski napisał:

    > Wiesz, ze za ten debet BGZ raz na 3 miesiace kasuje 1zl?

    Gadasz? Przeciez w tej sytuacji BGZ staje sie najdrozszym bankiem w
    Polsce!!!!!

    Bartol

  • 17. Data: 2004-02-09 15:35:41
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> wrote:
    > Gadasz? Przeciez w tej sytuacji BGZ staje sie najdrozszym bankiem w
    > Polsce!!!!!

    Ja to w ogole jakis strajk zrobie.
    Przeciez moje chello kosztuje (internet + kablowka) 159 zl miesiecznie!
    wszystkie banki powinny mi doplacac, zeby mi to pokryc do cholery!

  • 18. Data: 2004-02-09 19:13:39
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > DSD (dopuszczalne saldo debetowe) i KO (kredyt odnawialny)
    > to 2 różne produkty.
    > Ten pierwszy ma z reguły wyraźnie większe oprocentowanie,
    > znacznie mniejszy limit, brak prowizji za przyznanie
    > i znacznie uproszczone procedury
    > (często jest przyznawany automatycznie wyłącznie na podstawie wpływów)

    No dobra, ale to saldo debetowe to kredyt czy pożyczka? Bo jeśli kredyt, to
    nie widzę różnicy między DSD a KO. Bo warunki udzielenia kredytu, to mogą
    być kompletnie różne i niczego to nie zmienia (np. przy kartach kredytowych
    też mamy kredyt...).

    A może saldo debetowe jest jakąś nową formą pożyczania pieniędzy?

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 19. Data: 2004-02-09 19:15:19
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    napisał w wiadomości news:c089d6$9n9$1@news.onet.pl...

    > Ja to w ogole jakis strajk zrobie.
    > Przeciez moje chello kosztuje (internet + kablowka) 159 zl miesiecznie!
    > wszystkie banki powinny mi doplacac, zeby mi to pokryc do cholery!

    Zapomniałeś dodać, że jeszcze za telefon musisz płacić... I za światło. :)

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 20. Data: 2004-02-09 20:41:55
    Od: "BAH" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości

> [...]
    kredytowych
    > też mamy kredyt...).
    >
    > A może saldo debetowe jest jakąś nową formą pożyczania pieniędzy?

    Dla slada debetowego nie potrzeba zwykle dodatkowych zabiegów.
    - niższy procent (jak np. przy KK)
    - brak prowizji za przyznanie (jak np. przy KO)
    - krótszy termin spłaty

    DSD - to szybkie pożyczki na krótko i za niewielką cenę.

    DSD jest bardzo przydatne jako zabezpieczenie:
    - PZ
    - zleceń stałych
    - płatności kartą debetową.

    Alternatywne rozwiazania są droższe.

    BAH
    PS.
    w mBanku jest DSD dla mBiznes
    (ma być łatwiejsze do uzyskania - mniej papierów)