  • 1. Data: 2009-12-07 07:52:40
    Temat: dlaczego usa nie kupuje islandii
    Od: "Piotr J. Kolanok" <k...@m...mx.poczta.tlen.pl>

    Taka okazja! Małe państewko, Tanio.
    Kryzys by sie na cos przydał. baza morska.
    --
    ^^^

  • 2. Data: 2009-12-07 08:20:20
    Temat: Re: dlaczego usa nie kupuje islandii
    Od: fatso <f...@n...com>

    Piotr J. Kolanok wrote:
    > Taka okazja! Małe państewko, Tanio.
    > Kryzys by sie na cos przydał. baza morska.

    Po co kupowac skoro oni ja juz maja w kieszeni?

    Moze jestes mlody to nie widziales pieknego wydarzenia z historii upadku
    Komuny.
    Ja to ogladalem na zywca w TV: Prez.Reagan pojechal do Islandii spotkac sie
    z nowym I Sekretarzem, Gorbaczowem. Odbyly sie nieudane rozmowy- lody na
    Kremlu jeszcze nie puscily. Na pozegnanie Reagan spotkal sie z
    personelem wojsk
    lotniczych USA na tej wyspie, gdzies pod dachem bo chyba deszcz padal.
    Reagan
    wyjasnil publicznie swoim wojskowym a przez nich calej Ameryce i swiatu,
    ze jego
    rzad nie odpusci Moskwie i nie zaakceptuje owego Empire of Evil jesli
    ono nie
    zaprzestanie swymi mackami dusic inne kraje.

    Ja wtedy zrozumialem, ze Islandia to nie byle jaka wysepka na krancach
    swiata.
    A co bylo dalej? dalej byla Historia.

    fatso

  • 3. Data: 2009-12-07 13:31:06
    Od: Maciej Wawrzynczuk <m...@t...aster.pl>

    On Mon, 07 Dec 2009 08:52:40 +0100, Piotr J. Kolanok wrote:

    > Taka okazja! Małe państewko, Tanio. Kryzys by sie na cos przydał. baza
    > morska.

    Dlaczego USA? Polska niech kupi. Bylby to wspanialy powrot do
    przedwojennych projektow kolonizacyjnych. ;)

  • 4. Data: 2009-12-07 14:19:56
    Od: fatso <f...@n...com>

    Maciej Wawrzynczuk wrote:

    > Dlaczego USA? Polska niech kupi. Bylby to wspanialy powrot do
    > przedwojennych projektow kolonizacyjnych. ;)

    Nic nie wiesz. Przed wojna Polska planowala wyrwac z lap francuskich
    Madagascar.
    I zeslac tam polskich Zydow. Calkiem dobry nawet pomysl. gdyby to
    wyszlo to 2.6 mln Zydow
    moglo ocalec a dzis bylby to Hong Kong Afryki.

  • 5. Data: 2009-12-07 14:23:36
    Od: "haze" <a...@t...net.pl>

    a to nie 6-ść milionów ?

  • 6. Data: 2009-12-07 14:40:23
    Od: fatso <f...@n...com>

    haze wrote:
    > a to nie 6-ść milionów ?

    to juz zydowskie klamstwa

  • 7. Data: 2009-12-07 15:06:23
    Od: "Piotr J. Kolanok" <k...@m...mx.poczta.tlen.pl>

    Maciej Wawrzynczuk wrote:

    > Dlaczego USA? Polska niech kupi. Bylby to wspanialy powrot do
    > przedwojennych projektow kolonizacyjnych. ;)

    Czemu nie. Dlaczego nie kupujemy?
    --
    ^^^

  • 8. Data: 2009-12-07 15:51:03
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Czemu nie. Dlaczego nie kupujemy?

    Bo kupuje ten co ma kasę. Mandaryn chiński inwestuje w afryce, a strefę
    zapolarną zostawia niedźwiedziowi. Padło więc na Bank Rassiji. Ruskie ruble
    wzmocniły islandzką koronę.

    --
    AS