  • 41. Data: 2008-06-19 12:10:13
    Temat: Re: [do grupowej wróżki] co z tymi cholernymi funduszami?
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    gg pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <g...@...pl> napisał w wiadomości
    >
    > bzdura - po dużych spadkach nie ma nagle wielkich wzrostów -
    > (psychologia tłumu się kłania) bo kto niby ma kupować?

    Tiaaa no to popatrz na koniec banki internetowej

    > dlatego przez jakiśczas będzie marazm
    > Ale najpierw musi polać się krew po parkiecie a tego jeszcze nie było.
    > Jak WIG20 będzie poniżej 2000pkt można będzie się ostrożnie rozglądać w
    > co by tu zainwestować długoterminowo.

    Dno jest osiagane na szybkich i duzych spadkach i w kilka
    dni odbija znacznie potem owszem plasko i do gory.

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/

  • 42. Data: 2008-06-19 12:59:06
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    > Dno jest osiagane na szybkich i duzych spadkach i w kilka
    > dni odbija znacznie potem owszem plasko i do gory.

    jasne że odbija... przez chwilę ostro... a masz może receptę jak trafić w
    ten ostatni dołek i to jeszcze kupując fundusz?
    bo to byłoby kluczowe...
    pisaliśmy o wejściu w fundusze czyli inwestycji kilkuletniej będziesz
    wchodził w fundusze jak ostro spada? 1 dzień na kupno 1 dzień na wyskoczenie
    jakby jednak spadało dalej...
    masz jaja...

    --
    pozdr
    P.

  • 43. Data: 2008-06-20 07:46:20
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawa koncepcja. Moze przytoczysz źródło swej swiatlej teorii?

    Obawiam się, że nigdy żadne światłe gremium tego nie "uchwaliło" i nie
    opublikowało do przestrzegania. Ze źródłem mogą więc być niejakie problemy.

    A jednak rynek kasowy to gra o sumie dodatniej. Aby to dostrzec w zasadzie
    powinien wystarczyć własny rozum. Tak jakoś samo to się dzieje. Doprawdy,
    przerażająca samowola.

    marekz