  • 1. Data: 2009-12-22 08:28:26
    Temat: do kroovki
    Od: "Webmaster" <l...@e...pl>

    Jak tam Twoje orco?
    Pchnales czy trzymasz jeszcze

    Web

  • 2. Data: 2009-12-22 14:30:23
    Temat: Re: do kroovki
    Od: k...@p...onet.pl

    > Jak tam Twoje orco?
    > Pchnales czy trzymasz jeszcze
    >
    > Web
    rownowaze przez EKO export i jest OK, nieprawda_

    a za rok co innego pociagnie sanie mikrosferowe.

    kroovka z EKO Orco

  • 3. Data: 2009-12-28 12:58:40
    Od: k...@p...onet.pl

    --------------

    dzisiaj na ta chwile orco plus eko daje ok 5 % up = nie jest zle i tobie
    polecam

    kroovka

  • 4. Data: 2009-12-28 14:40:28
    Temat: ORCO EKO Export Group ma sie dobrze
    Od: k...@p...onet.pl

    jutro ponad 1,80 bo idziemy do 1,99 (oby tez na poczatek 26,00 zl) na koniec
    roku

    kroovka

  • 5. Data: 2010-01-07 11:45:17
    Temat: Re: ORCO EKO Export Group ma sie dobrze
    Od: k...@p...onet.pl

    2 tygodniowe opoznienie sie jednak domknie

    kroovka

    prezent dla Asz i loosera trzymam.

  • 6. Data: 2010-01-13 12:22:10
    Od: k...@p...onet.pl

    > prezent dla Asz i loosera trzymam.

    od czasu tego losu z akcji Eko ma sie lepiej wiec pewnie podniose pule
    prezentow:-)

    chyba ze kurs eko przejdzie 4 zl i sposrod innych spolek na NC stanie sie
    towarem deficytowym

    kroovka

  • 7. Data: 2010-01-19 14:21:08
    Temat: prezent dla Asz i loosera trzymam.
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > prezentow:-)
    >
    > chyba ze kurs eko przejdzie 4 zl i sposrod innych spolek na NC stanie sie

    Zmiany w obu spolkach ida niby niezaleznie ale na koniec roku na obu moze byc
    podobny efekt netto. A dywersyfikacja jest pelna pol na pol. Polecam nadal.

    kroovka

  • 8. Data: 2010-01-19 17:31:09
    Temat: Re: prezent dla Asz i loosera trzymam.
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 19-01-2010 o 15:21:08 <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Zmiany w obu spolkach ida niby niezaleznie ale na koniec roku na obu
    > moze byc
    > podobny efekt netto. A dywersyfikacja jest pelna pol na pol. Polecam
    > nadal.

    buy & hold ?
    a szkoda taki ładny zysk

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 9. Data: 2010-01-19 18:32:32
    Od: k...@p...onet.pl

    > buy & hold ?
    > a szkoda taki ładny zysk
    >

    > --
    > Pozdrawiam,
    > Z.
    '''''''''''''''''''''

    napisz jasniej, czego szkoda? Szkoda Ci zyskac duzo wiecej..dziwne... Ucinanie
    zysku to bolaczka wielu inwestycji i nabijanie kabzy biurom maklerskim.

    Kup i trzymaj do konca roku- Tak - to moja zasada.

    Zasada nie ucinania zyskow rownie wazna jak zasada utrzymania kapitalu.

    A masz inny tutaj pomysl? To uzasadnij go.
    kroovka

  • 10. Data: 2010-01-19 20:39:40
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 19-01-2010 o 19:32:32 <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    Kup i trzymaj do konca roku- Tak - to moja zasada.

    > Zasada nie ucinania zyskow rownie wazna jak zasada utrzymania kapitalu.
    >
    > A masz inny tutaj pomysl? To uzasadnij go.

    ruchome stop - lossy?
    próba okreslenia terminu konca wzrostów ? Im szybciej rosnie tym wieksze
    ryzyko ze przestanie.
    O zasadzie trzymania do konca roku nie słyszałem.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.