  • 11. Data: 2009-10-13 16:43:36
    Temat: Re: dobre i to
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:
    > Zebrało sie dwóch konstytucjoanlistów z bożej łaski.
    > Idzcie sobie na psy wojny, tam zobaczycie jak słuzby specjalne obalają
    > rządy.
    > A tu wała jak Polska cała:)))

    No, tym bardziej , że Donald Tusk ma już w tym wprawę. Można powiedzieć
    , że zawodowiec.

    Już w 1992, w wieku dwudziestu kilku lat, udało Mu się w noc czerwcową
    uczestniczyć w zacnym gronie, w czerwcowym zamachu stanu, by usunąć
    koniecznie następnego dnia rano szefa MSW i nie dopuścić Go do budynku
    Ministerstwa, żeby czasem społeczeństwo nie dowiedziało się pewnych
    faktów. Tym niemniej i tak szydło wyszło z worka i wszyscy oprócz XXL
    wiemy o co chodziło :)

    Dowodziłoby to tego, że nie wszystko jeszcze zostało ujawnione skoro
    warto ryzykować Trybunałem Stanu. Czekamy na ciąg dalszy...

  • 12. Data: 2009-10-13 16:47:33
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Dowodziłoby to tego, że nie wszystko jeszcze zostało ujawnione skoro warto
    > ryzykować Trybunałem Stanu. Czekamy na ciąg dalszy...

    IMO ma zbyt słabą wpraę, stanowczo zbyt słabo unieszkodliwiono wtedy taką
    jedną psychiczną małpę z brzytwą, nb następnego pro-państwowca który w
    interesie RP ujawnia całemu światu agenturę i inne materiały tajne spec
    znaczenia.

  • 13. Data: 2009-10-13 16:54:55
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Wasza filozofia, żeby zabić 10 podejrzanych bo wśród nich jest jeden
    złodziej - jest groźna.

    BTW szybki quiz:

    A) Sfabrykowano tylko jedną jedyną lojalkę
    B) Nie sfabrykowano żadnej lojalki
    C) Sfabrykowano więcej niż jedną lojalkę, ale tylko jedną jedyną z miejsca
    zajęła się niezależna prokuratura, reszty lepiej nie ruszać, niech leżą jako
    haki