  • 1. Data: 2009-09-02 08:43:45
    Temat: doładowanie Simplusa online
    Od: "Wojtek" <j...@p...onet.pl>

    wiem że to trochę nie na temat ale może pomoże forumowiczom

    ponieważ w mBanku nie można już doładować Simplusa
    podrzucam mało znany serwis giełdowej firmy eCard

    www.polpay.net

    sprawdzałem doładowania działają

  • 2. Data: 2009-09-02 08:49:58
    Temat: Re: doładowanie Simplusa online
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 02 Sep 2009 10:43:45 +0200, Wojtek napisał(a):

    > wiem że to trochę nie na temat ale może pomoże forumowiczom
    >
    > ponieważ w mBanku nie można już doładować Simplusa podrzucam mało znany
> [...]

    Ja coś rano w radiu słyszałem, że to Plus chce obniżyć/podwyższyć marżę
    czy coś tam (wpadło lewym i wypadło prawym uchem) - temat był, że poszło
    o 30 groszy.

    Xenocide

  • 3. Data: 2009-09-02 12:44:53
    Od: j...@p...onet.pl

    poszĹ&#65533;o
    > o 30 groszy.

    chciałbym mieć z każdego doładowania 30groszy

    :)

  • 4. Data: 2009-09-03 09:30:41
    Temat: Re: do?adowanie Simplusa online
    Od: ztomasz <z...@o...pl>

    xbartx pisze:

    > Ja coś rano w radiu słyszałem, że to Plus chce obniżyć/podwyższyć marżę
    > czy coś tam (wpadło lewym i wypadło prawym uchem) - temat był, że poszło
    > o 30 groszy.

    A mnie sie wydaje ze nie o grosze chodzi ale o obnizenie marzy z 7 do 3%

    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

  • 5. Data: 2009-09-03 12:44:40
    Temat: Re: doÂładowanie Simplusa online
    Od: "Wojtek" <j...@p...onet.pl>

    > A mnie sie wydaje ze nie o grosze chodzi ale o obnizenie marzy z 7 do 3%
    >
    > --
    >
    > Tomasz

    a o co?