  • 21. Data: 2010-04-24 10:27:48
    Temat: Re: doradcy kredytowi - czy warto?
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 23 Apr 2010 23:37:08 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > I że niby doradca Ci o tych "dodatkowych warunkach" powie? Ja (testowo)
    > byłem u 2 (Expander + Openfinance), żaden się nawet nie zająknął. Ale
    > może od tamtego czasu (2006) coś się zmieniło ...

    Mi w Expanderze powiedzieli. Może i się zmieniło, a może dobrze trafiłem.

    --
    best regards,
    scream

  • 22. Data: 2010-04-24 10:31:07
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 23 Apr 2010 19:40:38 -0500, witek napisał(a):

    > wiec jestes pierwszy w kolejce do podpisania umowy najdroszego kredytu,
    > ale za to dajacego najwyzsza prowizje pośrednikowi.

    Nie rozumiem po co piszesz takie głupoty, ktoś ci za to płaci? Sprawdziłeś
    w ogóle to co mówisz, czy opierasz się na wróżeniu z fusów? Brałem przez
    Expander pożyczkę hipoteczną, zaproponowali Getin i ING ze względu na pewne
    specyficzne warunki które trzeba było spełnić. Po porównaniu obu ofert
    wybraliśmy ING który udzielił tej pożyczki. Patrząc na rankingi wygląda na
    to, że cała twoja teoria spiskowa bierze w łeb, bo ING ma rzeczywiste
    oprocentowanie 7,54% podczas gdy inne banki mają nawet ponad 9%. Czyli nie
    jest to najdroższy bank.

    --
    best regards,
    scream