  • 11. Data: 2009-10-20 13:25:43
    Temat: Re: dorsz za 6 zlotych
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > ---Cytat---
    > Nie będzie ustawy antykorupcyjnej. Projekt "Prawa antykorupcyjnego",
    > przygotowany przez minister Julię Piterę, wylądował po cichu w
    > legislacyjnym koszu - dowiedział się "Dziennik Gazeta Prawna"
    > ---Koniec---
    >
    > I słusznie. Skoro zlikwidowano już korupcję poprzez wywalenie
    > Kamińskiego, to i tak byłby to projekt bezprzedmiotowy :)

    to że wywalili Kamińskiego to pryszcz... ale walkę z korupcją tak naprawdę
    położyło zdemaskowanie agenta Tomka... chodzą słuchy że nawet chcą mu odebrac
    jednego porszaka cayenne, którego kupiliśmy mu na spółkę z jeszcze paroma
    milionami ludzi drogi Jerzy.. ale popatrz jaką trzeba byc szują, żeby wkraśc
    się w łaski normalnych ludzi, którzy nigdy nie byli na bakier z prawem, którzy
    go przyjęli pod swój dach, przygarnęli na święta litując się nad jego trudnym
    dzieciństwem i wrobic ich w sprawy karne... to taki drobiazg, ale daje tak
    naprawdę obraz mentalności Kamińskiego... ale dla pisowców to oczywiście
    wszystko jest ok... rzygac się chce... chociaż agenta Tomka też żal... nikt mu
    już nie zaśpiewa Tomasz, Tomasz, a skąd ty to masz... taka była włąśnie ta
    walka z korpcją... parę działąń pozorowanych, niezliczone ilości podsłuchów, a
    wszystkie siły szły w kierunku znalezienia haków na platformersów i
    Kwaśniewskich... ja rozumiem że Kamiński ma obsesję na punkcie magistra
    Kwaśniewskiego od niepamiętnych czasów, jak jeszcze urządzał pikiety pod jego
    domem... tylko kur... dlaczego ja mam za to płacic...

  • 12. Data: 2009-10-20 13:30:58
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    viper <v...@o...pl> napisał(a):

    > tylko kur... dlaczego ja mam za to płacic...

    A to ty za to płaciłes? Przecież piszesz, że ze Stanów piszesz. No cóż jedni
    placą na Radio, inni ...

    Reszty nie chce mi się komentować

    pozdrawiam

    kc

  • 13. Data: 2009-10-20 13:40:59
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > A to ty za to płaciłes? Przecież piszesz, że ze Stanów piszesz. No cóż jedni
> [...]

    biedaku, ty już masz omamy... mieszkam w Polsce i będę tu mieszkał do
    śmierci... nawet gdyby nastąpiła recydywa tfu, tfu, czwartej RP... chociaż
    wszędzie w świecie czuję się jak w domu...

  • 14. Data: 2009-10-20 13:43:48
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    viper pisze:

> [...]
    > Kwaśniewskiego od niepamiętnych czasów, jak jeszcze urządzał pikiety pod jego
    > domem... tylko kur... dlaczego ja mam za to płacic...

    A kto ma płacić, jak nie Ty poważny inwestor giełdowy?

    Masz jednak rację. Mnie też strumykiem płynęły łzy, jak widziałem
    wczoraj tą niewinną dziewicę w TVN, której źli ludzie nie chcieli
    wypłacić należnego honorarium za półroczną ciężka pracę.

  • 15. Data: 2009-10-20 13:45:31
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    viper <v...@o...pl> napisał(a):

    > biedaku, ty już masz omamy... mieszkam w Polsce i będę tu mieszkał do
    > śmierci... nawet gdyby nastąpiła recydywa tfu, tfu, czwartej RP... chociaż
    > wszędzie w świecie czuję się jak w domu...

    A to przepraszam, musi być dwie żmije na tym forum

    kc

  • 16. Data: 2009-10-20 13:52:56
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    kc <k...@g...pl> napisał(a):

    > 2390 dzisiaj, czy nie?

    Mogłeś powiedzieć, że nie. No nic, potrudzimy się jeszce pod górkę. Chyba,
    że 2231?

    kc

  • 17. Data: 2009-10-20 14:15:03
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik " kc" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Mogłeś powiedzieć, że nie. No nic, potrudzimy się jeszce pod górkę. Chyba,
    > że 2231?
    >
    > kc

    A skąd ja mam wiedziec ile będzie.
    BTW dleczego Cie irytuje nazywanie go "mlaskaczem"?

  • 18. Data: 2009-10-20 15:20:24
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > wczoraj tą niewinną dziewicę w TVN, której źli ludzie nie chcieli
    > wypłacić należnego honorarium za półroczną ciężka pracę.

    no bez przesady... pejsaci mnie skubią, szwagry foreksowe mnie skubią, Dieter
    mnie skubie a ja mam jeszcze składac się na paranoje Kamińskiego... bez jaj...
    ale cieszą mnie twoje ludzkie reakcje... może trochę przesadzam z przyklejaniem
    ci etykiety pisowca he he...

  • 19. Data: 2009-10-20 15:25:09
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    skippy <...@n...ma> napisał(a):

    > A skąd ja mam wiedziec ile będzie.
    > BTW dleczego Cie irytuje nazywanie go "mlaskaczem"?

    Bo nikt nie jest doskonały. Ja np utykam na lewą nogę.

    kc

  • 20. Data: 2009-10-20 16:43:24
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    > Bo nikt nie jest doskonały. Ja np utykam na lewą nogę.

    Ale sie nie burzysz np. na "rudego" albo "capo di tutti capi".
    Stąd wniosek, że Twoje oburzenie jest zakłamane albo jednostronne.
    W zadnym z tych przypadków nie obchodzi mnie, niestety.