  • 1. Data: 2009-07-30 11:51:30
    Temat: dziśniestetykróluje literka///A///
    Od: h...@p...onet.pl

    ambra
    amica
    ampli
    anti
    arcus
    asbis
    atlanta

    ATLAS ---Fatso---to chyba dobry pomysl? napisz plis co tam w londku o tym
    sie mówi. NOWY król??????

  • 2. Data: 2009-07-30 12:09:09
    Temat: Re: dziśniestetykróluje literka///A///
    Od: fatso <f...@n...com>

    h...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > atlanta
    >
    > ATLAS ---Fatso---to chyba dobry pomysl? napisz plis co tam w londku o tym

    Siedze i gram wlasnie na dwoch gieldach.
    Kupujcie Hardex: ja tam wrocilem i juz sie znowu dzis czolga do przodu.
    To moze byc nosy Chemos

  • 3. Data: 2009-07-30 12:15:15
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    fatso wrote:

    > Siedze i gram wlasnie na dwoch gieldach.
    > Kupujcie Hardex: ja tam wrocilem i juz sie znowu dzis czolga do przodu.
    > To moze byc nosy Chemos

    Hardex ma straszny opór na tych 40zł, może kupować dopiero jak przebije?

  • 4. Data: 2009-07-30 12:29:55
    Od: fatso <f...@n...com>

    Delfino Delphis wrote:

    > Hardex ma straszny opór na tych 40zł, może kupować dopiero jak przebije?

    tam ktos od dawna sprzedaje i trzyma cene.
    Ale spadl do 34 zl i nie dal sie. teraz znowu bije glowa o sufit 40zl
    Wystarczy jeden mocny kopniak w tylek - pare tys akcji kupionych na raz
    i bedzie juz wyzej. czekaja tam na Grubasa

  • 5. Data: 2009-07-30 12:32:58
    Od: h...@p...onet.pl

    > Siedze i gram wlasnie na dwoch gieldach.
    > Kupujcie Hardex: ja tam wrocilem i juz sie znowu dzis czolga do przodu.
    > To moze byc nosy Chemos

    hardex ma nieciekawy akcjonariat, wszyscy cieżko potrzebujacy kasy poczekam az
    przeczolgasz go na 42

  • 6. Data: 2009-07-30 12:54:53
    Od: fatso <f...@n...com>

    h...@p...onet.pl wrote:

    > hardex ma nieciekawy akcjonariat, wszyscy cieżko potrzebujacy kasy poczekam az
    > przeczolgasz go na 42

    a wiesz, ze chcialem to zrobic. Dalem zlecenie zakupu powaznej ilosci po
    40 zl via Barclays Stockbrokers.
    Odpowiedzieli ze z Polska nie handluja. Kurwy i pedaly same w tym
    angielskim banku.