  • 11. Data: 2010-04-23 10:40:21
    Temat: Re: e-Getin bez dostępu do netu
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hqpvve$obo$...@s...cyf-kr.edu.pl...

    > Już otworzyłem ten rachunek i czekam na kuriera (zobaczymy ile poczekam).

    Kurier DPD dotarł dzisiaj. W kopercie umowa ramowa plus płytka Opena z
    regulaminami.

  • 12. Data: 2010-04-23 11:17:37
    Od: luc <b...@g...net>

    On 23 Kwi, 10:38, ls <l...@w...pl> wrote:

    > Ja zakladam z jednego powodu: zrywanie lokat.
    > Dzwonienie na ich infolinie to przyjemnosc chyba tylko dla milosnikow
    > sluchania muzyczki przez telefon.
    > Ostatnio stracilem sporo minut (bedzie ze 20), chcac zerwac lokate.
    > Cena konta optymalnego, to 1 ksero dowodu osobistego ;)

    Wystarczy skorzystać z formularza kontaktowego i sami do Ciebie
    oddzwonią.
    Sprawdzone - zrywałem tak swego czasu rewolwery...

    pzdrwm
    luc

  • 13. Data: 2010-04-23 15:20:50
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 23 Apr 2010 09:51:37 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Taaaa, a potem bym tu wyczytywał jaki to mój bank jest beznadziejny. ;-)

    Bez przesady, zawsze by się jakiś kompromis osiągnęło z Panem Prezesem :D

    Xenocide