  • 1. Data: 2004-03-24 17:44:08
    Temat: e-bank
    Od: "useful" <u...@o...pl>

    Zalozenia:
    10 przelewow w miesiacu
    kredyt odnawialny 3xmiesieczne wplywy
    karta platnicza
    czeste wyplaty z bankomatow w calej polsce

    Ktory e-bank wybrac??

  • 2. Data: 2004-03-24 18:06:34
    Temat: Re: e-bank
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik useful napisał:

> [...]
    > kredyt odnawialny 3xmiesieczne wplywy
    > karta platnicza
    > czeste wyplaty z bankomatow w calej polsce

    BPH ;-)))) Placisz dyche miesiecznie i masz darmowe przelewy, karte i
    wyplaty z ichnich i euronetowych bankomatow. Kredyt odnawialny kosztuje
    ekstra, ale nie wiem, czy wiecej niz gdzie indziej.

    Bartol

  • 3. Data: 2004-03-24 18:30:08
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    useful wrote:
> [...]
    > kredyt odnawialny 3xmiesieczne wplywy
    > karta platnicza
    > czeste wyplaty z bankomatow w calej polsce

    Fortis Bank i e-pakiet jak ci obiecają limit debetowy.
    sprawdz na 0-801FORTIS
    *** blad ***