  • 1. Data: 2002-12-30 15:38:00
    Temat: e-gold i polski bank
    Od: "WOJSAL" <w...@w...pl>

    Czy istnieje polski bank (najlepiej internetowy), ktory potrafi
    przeslac pieniadze na/z e-gold?

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    ICQ: 20466914
    Gadu-Gadu: 311984
    WpKontakt: wojsal1

  • 2. Data: 2002-12-30 16:53:42
    Temat: Re: e-gold i polski bank
    Od: Maciej <d...@N...poczta.fm>

    Czy e-gold (http://www.e-gold.com)to jest bank?

  • 3. Data: 2002-12-30 17:05:12
    Od: "WOJSAL" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Maciej" <d...@N...poczta.fm> napisał w wiadomości
    ..

    > Czy e-gold (http://www.e-gold.com)to jest bank?

    Mozna tak powiedziec.
    Masz tam konto, ale na koncie mozesz miec kruszec (zloto, srebro, platyne
    ...)

  • 4. Data: 2002-12-31 00:44:46
    Od: "Artur Binczak" <P...@w...pl>

    Użytkownik "WOJSAL" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy istnieje polski bank (najlepiej internetowy), ktory potrafi
    > przeslac pieniadze na/z e-gold?
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    > WOJSAL (Wojciech Sałata)
    > Strona domowa: http://www.wojsal.prv.pl/
    > ICQ: 20466914
    > Gadu-Gadu: 311984
    > WpKontakt: wojsal1

    żaden bank w polsce bezpośredni nie przeleje pieniędzy na e-gold. e-gold,
    jak sam zauważyłeś , to nie takie zwykłe pieniądze ale metale szlachetne.
    aby coś znalazło się tam na koncie trzeba kupić np. troche złota. taki zakup
    można przeprowadzić przy pomocy firm zajmującym się kupowaniem i
    sprzedawaniem tych kruszców. jeśli chcesz się dokładnie dowiedzieć jak to
    się odbywa i ile kosztuje napisz do mnie

  • 5. Data: 2002-12-31 12:32:44
    Od: Maciej <d...@N...poczta.fm>

    In article <auqp3i$3sq$1@news.tpi.pl>, Artur Binczak wrote:

> [...]
    > sprzedawaniem tych kruszców. jeśli chcesz się dokładnie dowiedzieć jak to
    > się odbywa i ile kosztuje napisz do mnie

    Czy moglbys nieco to rowniez rozwinac tutaj?! Jakie firmy zajmuja sie
    takimi tranzakcjami, oraz jak to si eodbywa i czy to jest dobra lokata
    kapitalu?
    Teraz w okresie kiedy moze dojsc do wojny USA- IRAK zloto rosnie na
    potege!

    Pozdrawiam
    Maciej

  • 6. Data: 2002-12-31 13:10:45
    Od: Maciej <d...@N...poczta.fm>

    In article <s...@a...home.ostrow.pl>, Maciej wrote:

> [...]
    > kapitalu?
    > Teraz w okresie kiedy moze dojsc do wojny USA- IRAK zloto rosnie na

    Czyzby : http://strony.wp.pl/wp/wymiana.walut/wymiana_walut.h
    tm jest
    odpowiewdzia co i jak robic?

  • 7. Data: 2002-12-31 16:42:12
    Od: "MarKoz" <j...@o...pl>

    > Teraz w okresie kiedy moze dojsc do wojny USA- IRAK zloto rosnie na
    > potege!

    radze sie zaznajomic z historia kursow