  • 1. Data: 2013-06-21 12:18:24
    Temat: eBGŻ i Opera
    Od: luc <b...@g...de>

    Od jakiegoś czasu próba logowania na https://www.ebgz.pl/ kończy się komunikatem:

    Błąd sesji. Niestety Twoja sesja została zakończona.

    Maskowanie jako IE, czy FF nie pomaga...
    Jakieś pomysły, co z tym fantem zrobić?

    pzdrwm
    luc

  • 2. Data: 2013-06-21 12:58:40
    Temat: Re: eBGŻ i Opera
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2013-06-21 12:18, luc pisze:
    > Od jakiegoś czasu próba logowania na https://www.ebgz.pl/ kończy się komunikatem:
    >
    > Błąd sesji. Niestety Twoja sesja została zakończona.
    >
    > Maskowanie jako IE, czy FF nie pomaga...
    > Jakieś pomysły, co z tym fantem zrobić?

    Wyczyścić cache/ciasteczka.
    pwz

  • 3. Data: 2013-06-21 13:28:27
    Od: Joossef <x...@g...com>

    W dniu 21.06.2013 o 12:58 pwz <p...@o...eu> pisze:

    > Wyczyścić cache/ciasteczka.
    > pwz

    Dokładnie tak.
    Na każdej obu wersjach Opery zwykła i chromowata) działa bez zarzutu.
    W przeciwieństwie do KB24, który jak zawsze działa jak chce.

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef

  • 4. Data: 2013-06-21 16:48:28
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 21 Jun 2013 03:18:24 -0700 (PDT), luc napisał(a):

    > Od jakiegoś czasu próba logowania na https://www.ebgz.pl/ kończy się komunikatem:

    U mnie działa bezproblemowo, bez żadnego maskowania.

    AK

  • 5. Data: 2013-06-21 22:42:24
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 21 Jun 2013 03:18:24 -0700, luc napisał(a):

> [...]
    > komunikatem:
    >
    > Błąd sesji. Niestety Twoja sesja została zakończona.
    >
    > Maskowanie jako IE, czy FF nie pomaga...

    Zawsze dobrze jest sprawdzić w trybie priv czy tam incognito, wtedy mamy
    czystą przeglądarkę i szybko wyjdzie czy coś jest nie tak.

    --
    xbartx