-
11. Data: 2005-06-09 11:27:34
Temat: Re: eKarta mBanku i SwissAir
Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
Jacek Osiecki napisał(a):
> Czy mbank nie ma jakiejś osobnej linii do obsługi kart? Ja zawsze w takich
> sprawach (mam KK w BPH) dzwonię na infolinię do kart i tam mogą mi dokładnie
> sprawdzić kto, kiedy i co próbował zablokować, ew. dlaczego transakcja nie
> przeszła...
A to do tego potrzebna jest osobna linia? Normalne banki udzialają tych
informacji na podstawowej linii obsługi klienta. :-)
-
12. Data: 2005-06-09 11:59:46
Temat: Re: eKarta mBanku i SwissAir
Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
Dnia Thu, 09 Jun 2005 13:27:34 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):
> Jacek Osiecki napisał(a):
>> Czy mbank nie ma jakiejś osobnej linii do obsługi kart? Ja zawsze w takich
>> sprawach (mam KK w BPH) dzwonię na infolinię do kart i tam mogą mi dokładnie
>> sprawdzić kto, kiedy i co próbował zablokować, ew. dlaczego transakcja nie
>> przeszła...
> A to do tego potrzebna jest osobna linia? Normalne banki udzialają tych
> informacji na podstawowej linii obsługi klienta. :-)
Nie wiem - ja zawsze dzwonię na telefon przeznaczony do obsługi kart, żeby
nie przechodzić przez jakieś fefnastopoziomowe menu... No i jak widać w BPH
się da sprawdzić, a w mbanku niekoniecznie ;P
Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
"Poglądy polityczne mają takie znaczenie w sejmie jak upierzenie u krokodyla"
(c) Tomasz Olbratowski 2004