  • Data: 2014-07-20 09:57:21
    Temat: ePUAP
    Od: mx <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > bezpłatny podpis elektroniczny honorowany przez US oraz ZUS

    I nic! "Ch.., du.. i kamieni kupa". To "półPiS" nie podpis.
    Mam już trzy lata. Trochę w ZUS-ie można pogrzebać i nic więcej.
    Teoretycznie możesz każdą sprawę w każdym urzędzie załatwić, a
    faktycznie jak próbujesz to okazuje się, że taki wniosek możesz złożyć
    aż w 2 gminach w Polsce (zależy od sprawy). W wysłaniu PIT-a też nie
    pomoże. Konfident BONI miliony wydał, a działa jak wszystko w POlszy.
    Dobrze że chociaż w pysk zarobił.