  • 11. Data: 2014-12-13 15:10:57
    Temat: Re: eWyciąg z Bank Zachodni WBK
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-12-13 o 14:44, J.F. pisze:

    > Ja bym tak ogolnie rzekl, ze 3 lata, ale chyba latwo bedzie
    > wytlumaczyc zeby sie nie wyglupiali i zapomnieli.
    > Troche trudniej bedzie wygrac w sadzie, ale tego bym tez nie
    > wykluczal. Osobie prywatnej poszlo by latwiej.
    > A wniosek o otwarcie konta pamietasz ? Zaznaczyles wyciag listownie,
    > czy nie ?

    Jak otwierałem ten rachunek, to nie było jeszcze dostepu internetowego i
    wyciąg był tylko papierkowy - odbierałem w oddziale te świstki drukowane
    po każdej operacji.
    Ale było odnowienie umowy w 2004 roku (i anulowanie starej umowy)
    i jest tam - w nowej umowie- jak byk napisane (odptaszkowane), że bank
    będzie
    przesyłał na koszt i ryzyko Posiadacza listem zwykłym i elektronicznie też.
    Ale co odptaszkowali w systemie, to nie wiem.
    Wcześniej miałem wyciąg w cenie (jakaś wyższa taryfa), więc po tej
    zmianie z 2004
    na biznes pakiet nie zwróciłem uwagi, bo nic się nie zmieniło. Ale kilka
    miesięcy temu analizowałem dokładnie koszt banków i zauważyłem to, że te
    wyciągi przychodzą,
    a opłat bank nie nalicza. I taki stan jest od 2004 roku - chociaż nie
    pamiętam, może
    pobierali i przestali, ale chyba bym zauważył.
    I tak się zacząłem zastanawiać co z tym zrobić.

  • 12. Data: 2014-12-13 16:19:29
    Od: " 666" <...@...6>

    Nic, raz w miesiącu należy Ci się listowny wyciąg jak psu miska.
    IMHO jest to w taryfie.
    A wysyłają tylko, jeśli w ciągu minionego miesiąca była jakaś operacja.

    -----

  • 13. Data: 2014-12-13 16:58:37
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-12-13 o 16:19, 666 pisze:
    > Nic, raz w miesiącu należy Ci się listowny wyciąg jak psu miska.
    > IMHO jest to w taryfie.
    > A wysyłają tylko, jeśli w ciągu minionego miesiąca była jakaś operacja.

    Ja tam widzę, że tak jest, ale dla tych co nie mają aktywowanego
    dostepu via net. Dla takich z dostępem przez www jest płatny wyciąg 5 zł.
    Ale jest też możliwość, że nie rozumiem tej taryfy.