  • 11. Data: 2003-04-25 10:39:48
    Temat: Re: eurobank?
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b8b0ub$d1u$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Dobrze, że nie Nowy Świat - bo to wiadomo, że chodzi o Gdańsk-Barniewice
    > (taka droga gruntowa)

    Nowy Swiat jest juz od dawna wyasfaltowany (Lodz-Widzew)
    ;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 12. Data: 2003-04-25 13:23:43
    Temat: Odp: eurobank?
    Od: "Vazq" <v...@i...pl>

    > Nowy Swiat jest juz od dawna wyasfaltowany (Lodz-Widzew)

    i co z tego jak tam same dziury
    a w dodatku tory kolejowe na których trzeba hamować

    (Lublin)
    :)

  • 13. Data: 2003-04-25 13:27:43
    Od: m...@p...onet.pl

    > i co z tego jak tam same dziury
    > a w dodatku tory kolejowe na których trzeba hamować
    >
    > (Lublin)
    > :)

    Nowy Świat we Wrocławiu ma się dobrze, choć parę kroków dalej na Kazika
    Wielkiego naprawiają tory tramwajowe.

  • 14. Data: 2003-04-25 14:33:28
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Od paru dni na Marszalkowskiej, miedzy ING a Millenium widze duza witryne
    > zaklejona cala na zolto i duze haslo: "niedlugo otworzymy najwygodniejszy
    bank
    > w Polsce".
    > Czyzby Eurobank Lukasiewicza? Odgrazali sie, ze do konca roku otworza kupe
    > oddzialow, a piewsze produkty zaoferuja jeszcze przed wakacjami.
    > Szczerze mowiac, bardzo jestem ciekaw ich oferty...
    > Pozdro.

    http://www.eurobank.com.pl/ i wszystko jasne czyli Wrocław. Ale gdzie ta
    Marszałkowska to dalej nie wiem.

    Piotrek

  • 15. Data: 2003-05-25 16:20:37
    Od: "news.tpi.pl" <s...@f...pl>

    A w Łodzi jest Marszałka Piłsudskiego - czyli potocznie Marszałkowska