  • 71. Data: 2009-05-07 20:53:33
    Temat: Re: eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    > Zle, zaokraglen dokonuje sie nie na podstawie ale na samej kwocie podatku.
    > Czyli kombinuj ile trzymac,zeby nie wyszlo 2,50 pln ;)

    Nie widzialem. Upps.... Wobec tego wychodzi 14,9 tys. Jesli uwzglednic, ze w
    eurobanku mozna miec do pieciu rachunkow oszczednosciowych, wychodzi calkiem
    ladna sumka (74,5 tys.) wolna od belki.....

  • 72. Data: 2009-05-08 09:26:21
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    eg pisze:

    > Nie widzialem. Upps.... Wobec tego wychodzi 14,9 tys. Jesli uwzglednic, ze w
    > eurobanku mozna miec do pieciu rachunkow oszczednosciowych, wychodzi calkiem
    > ladna sumka (74,5 tys.) wolna od belki.....

    A powyzej tej kwoty mozesz trzymac na lokatach 7dniowych. Oproc 6% -
    maks lokata zeby bylo bez belki to cos ok 2160zl. Ale mozna ich miec
    nieskonczenie wiele - jedyna wada - trzeba sie naklikac.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."