  • 1. Data: 2011-06-26 20:17:08
    Temat: euronet - bankomat pożarł kartę
    Od: "marcin" <m...@m...ru>

    Wkładam dziś kartę do bankomatu, bankomat wciąga kartę i wyświetla niebieski
    ekran "nieczynny". Dzwonię na ufolinię, pani wykonuje restart bankomatu.
    Przez kwadrans różne windowsowe ekrany - nie wiedziałem, że restart trwa tak
    długo. Po restarcie - nadal niebieski ekran "nieczynny", tyle że na dole
    ekranu pojawiło się jeszcze "on-line". Bankomat mały, produkcji AT&T.
    Kolejny telefon do euronetu - pan wysłuchał i przełączył od razu do banku
    celem zastrzeżenia karty. Ciekaw jestem, kiedy karta wróci - dwa tygodnie ?

    Dotychczas bankomaty euronetu oddawały mi kartę, drukowały kwit wypłaty... a
    pieniędzy nie otrzymywałem. Tak zdarzyło mi się dwa razy - czas powrotu
    środków na konto ponad miesiąc (blokada znikała, środki rozliczano jako
    wypłacone).

    Tak więc straciłem niepowtarzalną szansę udziału w loterii ełronetu ;]

    pozdr

  • 2. Data: 2011-06-26 20:21:56
    Temat: Re: euronet - bankomat pożarł kartę
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    marcin wrote:

    [ciach]

    > Kolejny telefon do euronetu - pan wysłuchał i przełączył od razu
    > do banku przełączył od razu do banku celem zastrzeżenia karty.
    > Ciekaw jestem, kiedy karta wróci - dwa tygodnie ?

    [ciach] jeśli zastrzegłeś, to nie wróci, zaś owe dwa
    tygodnie (do dwóch tygodni), to może zejść na to, by
    nową kartę bank wyprodukował..

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 3. Data: 2011-06-28 23:26:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" iu84d9$80e$...@n...onet.pl

    > [ciach] jeśli zastrzegłeś, to nie wróci, zaś owe dwa
    > tygodnie (do dwóch tygodni), to może zejść na to, by
    > nową kartę bank wyprodukował..

    KB daje od ręki do ręki. ;) Mnie zaproponowano,
    abym oddał swoją w nadziei otrzymania kolejnej...
    (w czasie aktywowania przez telefon -- po dwóch nieudanych
    próbach podjęcia gotówki w bankomacie KB; tego dnia trzy
    razy bezskutecznie próbowałem pobrać makulaturę; ponoć
    podawałem zły PIN -- mając kartkę z PINem przed oczami;
    następnego dnia bez wiary w skuteczność wpisałem PIN
    z pamięci -- miałem jedną próbę i przyBiedronkowy
    bankomat Euronetu wydał mi pięć dych bez problemów)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2011-07-01 16:00:50
    Od: "marcin" <m...@m...ru>

    > z pamięci -- miałem jedną próbę i przyBiedronkowy
    > bankomat Euronetu wydał mi pięć dych bez problemów)

    a wygrałeś ? ;)

    pozdr

  • 5. Data: 2011-07-01 23:45:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "marcin" 4e0def3a$0$2443$6...@n...neostrada.pl

    > a wygrałeś ? ;)

    Nie, ale ja cieszę się już wtedy, gdy bankomat odda mi moja
    kartę i wypłaci z mojego konta moje pieniądze do moich rąk... ;)

    -=-

    Ale dziś miałem kłopot z tą kartą -- gdy kupowałem gacie za piątaka...
    Lazłem przez całe Auchan z gaciami w rękach, sympatyczna dziewczyna
    (zapewne widząc te gacie w moich rękach) starała się nakarmić mnie,
    a ja dumnie (odrzuciwszy -- jak głupiec -- dobrą propozycję) gnałem
    do kasy, aby przy kasie zauważyć, że... tej cholernej karty nie ma
    przy mnie...

    Najpierw w Leroju zlitowałem się nad kasjerką i nie rozkładałem zakupów
    na raty (pierwsza strata możliwości zapłacenia kartą piątka) a później
    ta wpadka w Auchan... (druga strata możliwości zapłacenia kartą piątka)

    Z tego wszystkiego w Carrefourze tak się zdenerwowałem, że zapomniałem,
    jaki jest PIN... Podałem kartę (kupiłem nektarynki za niecałe cztery
    złote) i wstukałem byle co, po czym ze zdumieniem patrzyłem, jak
    kasjerka oddaje mi paragon, kartę, slipa (ale nie tego,
    z Auchan -- tamte gacie to tak zwane bokserki) i pozwala mi odejść...

    Transakcja wisi w KB jako zablokowana...

    BTW gaci -- kiedyś kupiłem takich kilka sztuk, ale w domu doliczyłem
    się o jeden mniej... Ze sklepu na pewno zabrałem tyle, ile kupiłem...
    (tyle, za ile zapłaciłem, płacąc po 3 złote za sztukę; może to dobrze,
    że teraz nie kupiłem -- taka drożyzna!!!)

    BTW tej dziewczyny...

    http://spiewnik.wywrota.pl/20263_jacek_kaczmarski_ep
    itafium_dla_wlodzimie.html
    http://www.youtube.com/watch?v=8tj9YqlQ7es

    Ruda chwyta mnie dziewczyna swymi dłońmi
    I do końskiej grzywy wiąże
    Szarpię grzywę - rumak rży!
    A ona -- co ci jest mój książę? -
    Szepce mi...
    [..]
    Nie mam czasu na przejażdżki wiedźmo wściekła!
    - Nie wiesz ty co cię tam czeka -
    Mówi sine tocząc łzy
    - Piekło też jest dla człowieka!
    Nie strasz, nie kuś i odchodząc zabierz sny!

    -=-

    odsetki łącznie brutto: 5,11 PLN
    kwota pobranego podatku: 1,00 PLN

    Można więc powiedzieć, że za odsetki zjadam nektarynki...
    Kosztowały 3.49 złych...
    To moje pierwsze w tym roku. :)
    Mam w lodówce czereśnie i pomarańcze -- lubię jeść owoce. :)
    Późniejszy, latem opycham się nektarynkami...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'